شناسهٔ خبر: 67616421 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

کاهش وزن سریع و پایدار با مکمل گیاهی ترمو اسلیم

آیا می‌دانید که چگونه باید کاهش وزن خود را در حالت پایدار نگه دارید تا مجدد چاق نشوید؟ آیا می‌دانید چگونه سرعت‌کاهش وزن خود را افزایش بدهید؟ آیا از نقش سرعت‌دهنده‌ها در روند لاغری اطلاعی دارید؟ جواب تمام این سؤالات را به‌صورت تخصصی و علمی در این مقاله دریافت خواهید کرد. ما در این مقاله گام‌های مؤثری که باعث لاغری می‌شوند را به شما آموزش خواهیم داد. همچنین اگر به دنبال افزایش سرعت لاغری و پایداری آن هستید در این مقاله یک مکمل گیاهی و بدون عارضه به نام ترمو اسلیم را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

چهار گام مهم برای کاهش وزن 

  1. کاهش مصرف کربوهیدرات،
  2. مصرف بیشتر پروتئین،
  3. افزایش فعالیت بدنی
  4. و خواب باکیفیت.

این ۴ مورد جزو اقداماتی هستند که با کمک آنها می‌توانید به کاهش وزن سریع و پایدار خود کمک کنید. اگر به عادت‌های غذایی و سبک زندگی سالم تمرکز کنید و در طولانی‌مدت بر این عادات پایبند باشید، به‌احتمال زیاد به کاهش وزن پایدار دست پیدا خواهید کرد. البته قضیه به اینجا خلاصه نمی‌شود. شما نباید از تأثیر هورمون‌ها و خلق‌وخوی ژنتیکی خود نیز غافل شوید. برخی از افراد تحت‌تأثیر هورمون‌ها و ژنتیک حاکم بر بدن خود بیشتر در معرض ابتلا به اضافه‌وزن و چاقی هستند؛ بنابراین برای درمان چاقی در ابتدا باید تیپ بدنی خود را بشناسید و در کنار تمام این توصیه‌ها از مصرف یک مکمل چربی‌سوز نیز غافل نشوید.

** نکته مهم: یک مکمل چربی‌سوز در کنار تمام موارد فوق نقش یک سرعت‌دهنده بسیار عالی را برای کاهش وزن شما ایفا می‌کند. مکمل چربی‌سوز ترمو اسلیم هم شما را زودتر به مقصد می‌رساند و هم یک کاهش وزن پایدار را برای شما رقم می‌زند.

کاهش وزن سریع و پایدار با مکمل گیاهی ترمو اسلیم

چگونه چربی‌های مقاوم بدن را از بین ببریم

برای اینکه چربی‌های مقاوم بدن خود را از بین ببرید به‌هیچ‌عنوان خود را گرسنه نگه ندارید. چرا که مصرف کالری بسیار کم می‌تواند برای سلامتی خطرناک باشد. در عوض سعی کنید کالری خود را به میزان پایدار و سالم کاهش دهید. برای ازبین‌بردن چربی‌های مقاوم طبق روش‌های زیر عمل کنید:

1.     مصرف بیشتر غذاهای حاوی پروتئین

غذاهایی مانند گوشت گاو، سینه مرغ و عدس حاوی پروتئین هستند. مصرف پروتئین به حفظ توده عضلانی در حین کاهش وزن کمک می‌کند، تمایل مصرف تنقلات را کم می‌کند و باعث احساس سیری بیشتر می‌شود.

2.     قطع کامل مصرف نوشیدنی‌ها و تنقلات شیرین

قندها در بدن شما به چربی‌های مزاحم و مقاوم تبدیل می‌شوند؛ بنابراین هر چقدر که مصرف قند و شکر و فرآورده‌های حاوی شکر را محدود کنید به حذف این چربی‌ها نیز کمک بیشتری کرده‌اید.

3.     مصرف روزانه سبزی‌ها

مصرف سبزی‌ها تمام مواد معدنی و مغذی بدن شما را تأمین می‌کند و در کنار آن بدن شما را هیدراته نگه می‌دارد و عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می‌دهد.

4.     حذف کامل چربی‌های اشباع شده و مصرف چربی‌های سالم در حد نرمال و محدود

چربی‌های سالم مانند روغن‌زیتون، آووکادو و دانه‌های مغذی گزینه‌ای عالی برای برنامه غذایی شما هستند.

5.     افزایش فعالیت بدنی

تمرینات بدنی مانند پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا کمک زیادی به حذف چربی‌های مقاوم می‌کنند.

6.     افزایش مصرف غذاهای حاوی فیبر

فیبر به‌آرامی در دستگاه گوارش حرکت می‌کند و می‌تواند به شما کمک کند احساس سیری کنید. میوه‌ها، سبزی‌ها، غلات کامل، نان و حبوبات گروه‌های غذایی هستند که حاوی مقدار زیادی فیبر هستند.

7.     مصرف آب زیاد

نوشیدن آب زیاد می‌تواند به کاهش وزن شما و هیدراته نگه‌داشتن بدن کمک کند.

8.     تنظیم خواب شبانه

هر شب ۷ الی ۸ ساعت خواب کافی داشته باشید. یک مطالعه نشان داده است افرادی که به طور منظم کمتر از 7 ساعت در شب می‌خوابند به احتمال زیاد دچار اضافه وزن و چربی‌های مضر در ناحیه شکم و پهلو خواهند شد.

کاهش وزن سریع و پایدار با مکمل گیاهی ترمو اسلیم

نقش ترمو اسلیم در لاغری شکم و پهلو

در بین انواع مکمل‌های متنوع چربی‌سوز در بازار انتخاب یک مکمل مطمئن، بدون عارضه و تأثیرگذار ممکن است برای شما کمی سخت باشد. ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم یک انتخاب درست داشته باشید و مسیر لاغری سالمی را تجربه کنید. قطعاً شما هم نمی‌خواهید به هر قیمتی لاغر شوید و با کاهش وزن غیراصولی به ارگان‌های داخلی بدن خود آسیب بزنید. این در صورتی است که برخی از مکمل‌های لاغری باعث آسیب‌های جدی به بدن می‌شوند؛ بنابراین در انتخاب مکمل چربی‌سوز دقت بسیار بالایی داشته باشید.

ترمو اسلیم از آن دسته مکمل‌های گیاهی است که عارضه‌ای ندارند و تأثیرگذاری آن در رسیدن به لاغری سریع و پایدار به‌صورت علمی و عملی اثبات شده است. مواد اصلی تشکیل‌دهنده ترمو اسلیم تأثیر بسیار زیادی در شکستن پیوند بین چربی‌ها به‌خصوص چربی‌های مقاوم دارند. این ترکیبات پیوند بین چربی‌ها را می‌شکنند و در نهایت چربی‌ها تجزیه و دفع می‌شوند. همچنین ترکیبات گیاهی ترمو اسلیم باعث افزایش انرژی، افزایش دمای بدن، افزایش متابولیسم و افزایش احساس سیری نیز می‌شوند. این ترکیبات شامل موارد زیر هستند:

عصاره برگ درخت مورینگا ۲۷۳mg

نیاسین ۲۰mg

عصاره برگ درخت‌کاری ۱۳۸mg

کافئین ۲۰۰mg

زردچوبه ۳۹ mg

عصاره فلفل ۳۴/۳۳mg

گارسینیا کامبوجیا ۱۰۰mg

عصاره فلفل سیاه ۵mg

ترکیبات ترمو اسلیم چگونه باعث لاغری شکم و پهلو می‌شوند؟

همان‌طور که گفتیم مکمل لاغری ترمو اسلیم در کنار اصلاح عادات غذایی و سبک زندگی مؤثر عمل می‌کند و سرعت رسیدن شما به هدف را حتی تا دوبرابر افزایش می‌دهد؛ شما با مصرف ترمو اسلیم هم می‌توانید سریع‌تر لاغر شوید و هم لاغری شما پایدار خواهد بود. در واقع مکانیزم اثر ترمو اسلیم برای لاغری شکم به شرح زیر است: 

  • افزایش متابولیسم و سوخت‌وساز گلوکز و چربی
  • جلوگیری از تشکیل سلول‌های چربی و انباشته‌شدن آن‌ها در بدن
  • افزایش دمای بدن برای سرعت‌بخشیدن به سوخت‌وساز
  • تحریک کالری‌سوزی
  • کاهش اشتها
  • تقویت سیستم ایمنی
  • افزایش توان بدنی
  • تنظیم قند خون
  • کاهش چربی خون
  • تأمین ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن

آیا لاغری با ترمو اسلیم عوارض دارد؟

ترمو اسلیم با داروهای ضدانعقاد خون، داروهای تیروئید و انسولین تداخل دارد و نباید هم‌زمان باهم مصرف شود. همچنین کسانی که دچار بیماری‌های کبدی و کلیوی هستند برای مصرف ترمو اسلیم محدودیت دارند. خانم‌های باردار و شیرده نیز برای مصرف ترمو اسلیم باید حتماً با پزشک خود مشورت کنند. اما در کل مصرف کنترل شده و دوز مجاز ترمو اسلیم هیچ‌گونه عارضه‌ای برای افراد معمولی ندارد. 

نحوه و میزان مصرف ترمو اسلیم

دستور مصرف ترمو اسلیم روزانه دو عدد کپسول به‌صورت ناشتا و قبل از هر وعده‌غذایی است. به‌منظور جلوگیری از بروز مشکلات گوارشی توصیه می‌شود که کپسول را با آب و عسل میل کنید. 

مکمل ترمو اسلیم را از کجا بخریم؟

شرکت آمیتیس نیک دارو به‌عنوان تولیدکننده کپسول‌های ترمو اسلیم، این محصول را در بسته‌بندی‌های ۶۰ عددی و دوره درمان یک‌ماهه به فروش می‌رساند؛ لذا شما می‌توانید به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر از طریق وب‌سایت شرکت آمیتیس نیک دارو اقدام کرده و با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

نظر شما