شناسهٔ خبر: 67616069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبرداد

اجرای بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی پارس‌آباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی پارس‌آباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی پارس‌آباد اظهار کرد: ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت ۱۰۰ هکتار از جمله نواحی صنعتی مهم استان اردبیل محسوب می‌شود که محلی مناسب برای استقرار صنایع تبدیلی است.

وی افزود: طی چند سال اخیر، اعتبارات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های ناحیه صنعتی پارس‌آباد هزینه شده است که پروژه آب‌رسانی به واحدهای تولیدی، مهمترین پروژه این ناحیه صنعتی محسوب می‌شود که تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

علایی تصریح کرد: این پروژه شامل احداث ایستگاه پمپاژ آب، مخزن زمینی ۱۰۰۰ مترمکعبی، مخزن هوایی ۵۰۰ مترمکعبی و خط انتقال آب به طول ۵/۵ کیلومتر است که انتظار می‌رود در هفته دولت افتتاح و به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برآورد به روز انجام این پروژه بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است که جا دارد از تلاش‌های استاندار و مسئولان استان در توجه به مشکلات واحدهای تولیدی تشکر و قدردانی شود.

وی اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی این ناحیه صنعتی را از دیگر پروژه‌های مهم آن برشمرد و افزود: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

علایی، روشنایی معابر اصلی را از دیگر پروژه‌های اجرا شده در این ناحیه صنعتی برشمرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران و حمایت از تولید و اشتغال، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: تاکنون ۵۵ قرارداد حق بهره برداری در این ناحیه صنعتی با سرمایه‌گذاران منعقد شده است که ۹ واحد تولیدی موفق به راه اندازی طرح صنعتی و اخذ پروانه بهره برداری از مراجع ذیصلاح شده‌اند.

نظر شما