شناسهٔ خبر: 67614730 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کشف جاساز شیشه در گمرک مرزی بازرگان

جانشین فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف جاساز 14 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع شیشه در گمرک مرزی بازرگان استان آذربایجان غربی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سردار "عباس مسعودی"؛ در تشریح این خبر گفت: برابر اخبار واصله کارکنان یگان حفاظت گمرک مستقر در گمرک مرزی بازرگان فردی را شناسایی کردند که قرار بود بوسیله یک دستگاه تریلر نسبت به جابجایی مواد مخدر از داخل کشور به مقصد کشورهای همسایه غربی اقدام کند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری کارکنان یگان حفاظت گمرک مستقر مشخص شد، این شخص اقدام به جاسازی مواد مخدر در بیرون از محوطه گمرکی در یک دستگاه خودروی کانتینری متعلق به یکی از کشورهای همسایه که قصد خروج از کشور را دارد، کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه شناسایی خودرو در دستور کار قرار گرفت، افزود: این تریلر کانتینری پس از ورود به محوطه گمرکی متوقف و بازرسی دقیق از خودروی مذکور آغاز شد.

سردار مسعودی بیان داشت: همکاران با دقت نسبت به بازدید این تریلر اقدام که موفق به کشف تعداد 13 بسته زرد رنگ همانند آجر که در لاستیک یدکی به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از خارج کردن و بررسی بسته ها مشخص شد که مواد مخدر کشف شده  از نوع شیشه به وزن 14 کیلو و 200 گرم می باشد.

جانشین فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان خاطر نشان کرد: پرونده تنظیمی به همراه مواد مخدر مکشوفه و متهم تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

انتهای پیام/

نظر شما