شناسهٔ خبر: 67611767 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاریو: حملات حزب‌الله لبنان علیه جولان شهرک‌نشینان را مایوس کرده است

رویا معصومی

روزنامه عبری «معاریو» نوشت، پس از حملات موشکی گسترده شامگاه سه‌شنبه حزب‌الله لبنان به جولان اشغالی سوریه، ساکنان و مقامات مایوس شده‌اند و می‌گویند ادامه این وضعیت ممکن نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «اوری کالنر» رئیس شورای منطقه‌ای جولان اشغالی با ادعای اینکه هر روز غیرنظامیان تهدید می‌شوند، این وضعیت را «غیر قابل قبول» خواند و گفت برای بازدارندگی حزب‌الله باید اقدامات قاطع اتخاذ شود.

«لیئور سمحا» دبیرکل جنبش کیبوتس‌ها از سیاست امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت کابینه، شهرک‌نشینان اطراف غزه و شهرک‌نشینان مرزهای شمالی را رها کرده است.

«یهودا دوا» رئیس شورای کاتزرین در جولان اشغالی از اعضای کنست خواست وضعیت امنیتی شمال را تغییر دهد و گفت رژیم صهیونیستی باید انتخاب کند که نوار مرزی شمال اراضی اشغالی باشد یا جنوب آن. ظاهرا در حال حاضر گزینه اول انتخاب کابینه است، واقعیتی که قابل پذیرش نیست.

کالنر گفت، ساکنان جولان اشغالی کشته شدند و رژیم صهیونیستی و ارتش آن باید از این ساکنان حفاظت کند، سیاست خویشتنداری را کنار گذاشته و با قدرت به دشمنان حمله کند و امنیت را به ساکنان شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه بازگرداند.

وی تاکید کرد، اجازه نخواهند داد جولان به منطقه امنیتی رژیم صهیونیستی تبدیل شود و منطقه حملات باید به بخش دیگر مرزها منتقل شود.

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی هم از ارتش رژیم خواست بی‌رحمانه به حزب‌الله و لبنان حمله کند.

انتهای پیام

نظر شما