شناسهٔ خبر: 67609277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تعطیلی ادارات استان مرکزی در روز پنجشنبه 21 تیر ماه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: فعالیت ادارات این استان در روز چهارشنبه 20 تیر ماه از ساعت 6 تا 11 بود و همچنین در روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد. این تعطیلی شامل حال دستگاه‌های خدمت‌رسان نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید مجتبی آل‌یاسین افزود: در پی ورود یک توده هوای گرم به کشور که باعث افزایش دما و احتمال ناپایداری در شبکه توزیع برق می‌شود، جلسه مدیریت ستاد بحران استان مرکزی تشکیل شد و در جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان نیز تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسات فوق و همچنین موافقت استاندار، به منظور مدیریت مصرف برق زمان ساعت کار ادارات و بانک‌ها و بیمه‌های استان در روز چهارشنبه 20 تیر ماه کاهش یافت و در روز پنجشنبه 21 تیر ماه تعطیل اعلام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی اظهار داشت: ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که به صورت نوبت کاری و کشیک، فعال هستند، در روز چهارشنبه 20 تیر ماه از ساعت 11 صبح تعطیل شدند.

آل‌یاسین همچنین به فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در روز پنجشنبه 21 تیر ماه اشاره داشته و تصریح کرد: با توجه به تدوام گرمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه 21 تیر ماه تعطیل خواهند بود.

وی بیان داشت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، تمامی بانک‌ها و بیمه‌های استان به استثنای واحدهای ذیربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری باشند، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنجشنبه 21 تیرماه تعطیل خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی تأکید کرد: همچنین فعالیت تمامی معادن و کارگاه‌های عمرانی منشاء گردوخاک در روز پنجشنبه 21 تیر ماه تعطیل اعلام می‌شود و اداره‌کل محیط‌زیست و اداره‌کل صمت ملزم به نظارت بر این قبیل واحدها هستند.

آل‌یاسین ابراز داشت: آزمون کنکور و امتحانات دانشگاه‌های استان مرکزی مطابق برنامه قبلی برقرار است. کلاس‌های کلیه مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تعطیل خواهد بود.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود اصناف و مدیران بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند. همچنین به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه ها و ... در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری مورد تأکید است. 

انتهای پیام/

نظر شما