شناسهٔ خبر: 67609102 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازیگران «بونکر» جلال تهرانی معرفی شدند

بازیگران نمایش «بونکر» به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی معرفی شدند. بازیگران نمایش «بونکر» به نویسندگی و کارگردانی جلال تهرانی معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ این نمایش که تازه‌ترین کار جلال تهرانی است، با بازی حمیدرضا آذرنگ و سارا رسول‌زاده روی صحنه می‌رود.
حمید آذرنگ که آخرین بار سال ۹۸ با نمایش «مرد بالشی» روی صحنه بوده، بعد از ۵ سال دوری از تئاتر، نخستین همکاری خود را با جلال تهرانی انجام می‌دهد.
همچنین سارا رسول‌زاده، دیگر بازیگر این نمایش، چندی پیش با بازی در نمایش «به آنها دروغ می‌گویند» نوشته و کار سهراب حسینی روی صحنه بود.   
گروه اجرایی نمایش «بونکر» این روز‌ها مشغول تمرین و آماده‌سازی این اثر نمایشی هستند تا بعد از دریافت مجوز اجرا، از نیمه‌های مرداد ماه روی صحنه بروند.
قرار است این نمایش در یکی از سالن‌های تازه‌تاسیس تئاتر اجرا بشود.
جلال تهرانی که به مدت ۷ سال از صحنه تئاتر دور بوده، با اجرای نمایش‌هایی، چون «مخزن»، «نفر تی تی»، «تک‌سلولی‌ها»، «هی مرد گنده گریه نکن»، «به صدای زمین گوش کن»، «فصل شکار بادبادک‌ها»، «سیندرلا» و ... از نمایشنامه‌نویسان و کارگردانان شناخته‌شده تئاتر ایران است که در سال‌های اخیر بیشتر بر بحث آموزش تئاتر تمرکز داشته است.
«بونکر» نخستین تئاتر از سه‌گانه تازه اوست که از نیمه‌های مرداد ماه روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما