شناسهٔ خبر: 67614432 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

با حکم «مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان »؛

«فرهاد فلاح» با حفظ تمام سمت‌های خود رییس نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دومین جشنواره سرود کانون شد

سینماپرس: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو حکم جداگانه فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون را به سمت رییس «نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی» و «دومین جشنواره سرود» کانون منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، حامد علامتی مدیرعامل کانون در متن این احکام به سابقه، دانش، تجربه و فعالیت‌های فرهنگی فلاح در عرصه ملی و بین‌المللی اشاره کرده و در حکم «دومین جشنواره سرود آفرینش کانون» با بیان بخشی از سخنان مقام معظم رهبری که سرود را یکی از ظرفیت‌های هنری گران‌بها برای گسترش ارزش‌های معرفتی و عملی دانسته‌اند، آورده است: از شما انتظار می‌رود در جهت جریان‌سازی این ظرفیت عظیم و میراث گران‌بها برای گسترش ارزش‌های معرفتی بنا به فرمایش و تاکید رهبر فرزانه انقلاب گام بردارید، تا بتوان این فعالیت را به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در جامعه اشاعه داد.

او در ادامه تاکید کرده است: در این دوره از جشنواره باید ضمن معطوف کردن عموم کودکان و نوجوانان به هویت و موضوعات ملی و مذهبی، عمومی سازی و مشارکت مردمی در اولویت اقدام‌ها قرار بگیرد.

مدیرعامل کانون در ادامه این حکم نوشته است: امید است با همراهی و نظارت جنابعالی، مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر عوامل اجرایی، جشنواره‌ای فاخر و درخور نام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همه کودکان و نوجوانان میهن عزیزمان را شاهد باشیم.

همچنین در حکم رییس «نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی» آمده است: هنرهای نمایشی، همواره جایگاه ارجمندی در میان هنرهای ایران زمین داشته است؛ نمایش‌های آیینی سنتی و عروسکی همواره مایه فخر و سرمایه ارزشمند فرهنگی این کشور است. جشنواره هنرهای نمایشی کانون به عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای هنرهای نمایشی مختص نوجوانان، فرصت مغتنمی است تا از توان و همت نمایش‌گران نوجوان در راه اعتلا و پرورش نسل جدید بهره ببرد. خلاقیت‌های نوین و روزآمد نمایش‌گران نوجوان ایرانی با تازه‌ترین روش‌ها و شیوه‌های آفرینش هنری می‌تواند جان تازه‌ای به کالبد این هنر اجتماع محور بدهد.

در ادامه این حکم آمده است: امیدوارم در سایه الطاف پروردگار مهربان با نظارت، همراهی و راهبری جناب‌عالی، شورای سیاست‌گذاری جشنواره هنرهای نمایشی ایران و دیگر عوامل اجرایی به ویژه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌ها بتوانند جشنواره‌ای مترقی و در خور نام بزرگ جمهوری اسلامی ایران و برای کودکان و نوجوانان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کانون پرورش فکری طراحی و اجرا کنید.

نظر شما