شناسهٔ خبر: 67607212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خبرداد؛

دستگیری سارق فرش‌های هتلی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری کوی پلیس پرونده دستبرد ۳۰ میلیاردی به فرش های نفیس یک هتل در شهر مشهد رمزگشایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سرهنگ محمد چراغ‌در در گفتگویی با بیان اینکه در پی گزارش سرقت از یک هتل در هسته مرکزی شهر مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت، اظهارکرد: در بررسی صحنه جرم توسط ماموران انتظامی مشخص شد متهم از طریق یکی از درهای فرعی هتل با نفوذ به قسمت موزه ۲ تخته فرش نفیس را که ارزش آن ها بنا به نظر کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده را سرقت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی دوربین های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و مخفیگاهش را در شهرک سیدی ردزنی و با هماهنگی مقام قضائی در حالی که قصد فرار داشت را دستگیر و ۲ تخته فرش مسروقه را نیز کشف کردند.

چراغ‌در افزود: با توجه به مستندات به‌دست آمده از متهم در چند سرقت دیگر در حوزه استحفاظی کلانتری کوی پلیس، به ۵ فقره سرقت وسایل مسافران از هتل ها و یک فقره سرقت وسایل خانه در سطح شهر مشهد اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

۴۶

نظر شما