شناسهٔ خبر: 67610819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان کرمان با خانواده شهید امربه معروف دیدار کرد

کرمان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان با خانواده شهید "ضیاءعلی"، آمر به معروف و ناهی از منکری که در جریان دفاع از نوامیس مردم، توسط اراذل مضروب شده و به شهادت رسیده بود، دیدار و از آنان دلجویی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی روز چهارشنبه درحاشیه این دیدار افزود: شهید ضیاء‌علی با غیرت و بزرگمردی، در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی و فریضه امر به معروف جان خود را فدا کرد.

دادستان کرمان با اشاره به ابعاد این حادثه ادامه داد: مرداد سال ١٣٨۴ عوامل کلانتری در حال گشت‌زنی، به شخصی با هویت نامشخص برخورد کردند که با ضربات چاقو مضروب و بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت صدمات و خونریزی داخلی به دنبال اصابت جسم سخت، نوک تیز و برنده به قفسه سینه فوت کرد و اقدامات بیمارستانی مؤثر واقع نشد.

وی خاطرنشان کرد: هویت متوفی بسیجی ضیاءعلی شناسایی و مسئول انتظامات مراسم مذهبی و با توجه به مسئولیتش ناگزیر از تذکر لسانی به اراذل و اوباش محله بوده که همواره دغدغه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را داشته و بنا بر شواهد، در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.

نظر شما