شناسهٔ خبر: 67607122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

نصب ۳۵ هزار متر طول ریسه پارچه‌ای و فضاسازی میادین اصلی همزمان با ایام محرم در منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ از نصب ۳۵ هزار متر طول ریسه پارچه‌ای و فضاسازی میادین اصلی همزمان با ایام محرم در منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱: "محمدرضا پوریافر" از اکران طرح های فرهنگی، متناسب با ایام محرم بر روی بیلبوردها و توزیع تخته پرچم های بزرگ به صورت مستمر در این ایام پرداخت و گفت: فضاسازی و اکران طرح های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه پوش کردن منطقه ۲۱، بر اساس طرح های سازمان زیباسازی و با همکاری اداره زیباسازی منطقه صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا ۳۴ تخته بنر فرهنگی پرتابلی، ۴۲ بنر پل عابر پیاده، ۲۲ تخته قاب بنر بزرگراهی، ۶۰۰ مترمربع کتیبه، یکهزار و۴۰۰ متر طول کتیبه پایه پل سواره، ۵ مورد نصب طاق نصرت، ۱۲ مورد نصب نما پرچم، یکهزار و ۵۰۰ متر مربع پارچه مشکی، ۳۸۷ مورد پرچم ۴×۱ و ۳ تخته ابر پرچم در سطح منطقه اکران شد.

پوریافر ادامه داد: رسیدگی ویژه به کلیه امور پاکسازی و رفت و روب با تاکید بر نظافت معابر، باغچه ها، مخازن، پیرامون مساجد، هیات مذهبی، تکایا و جایگاه های پخش نذورات به صورت ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی صورت خواهد گرفت. همچنین نظافت و پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته با تاکید بر محیط های پیرامونی اماکن مذهبی نیز از جمله مواردی است که در این ایام به شکل ویژه ای به آنها پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما