شناسهٔ خبر: 67611125 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نصب 35 هزار متر طول ريسه پارچه‌اي و فضاسازي ميادين اصلي همزمان با ايام محرم در منطقه 21

صاحب‌خبر -
نصب 35 هزار متر طول ريسه پارچه‌اي و فضاسازي ميادين اصلي همزمان با ايام محرم در منطقه 21
خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 21 از نصب 35 هزار متر طول ریسه پارچه‌ای و فضاسازی میادین اصلی همزمان با ایام محرم در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21: "محمدرضا پوریافر" از اکران طرح های فرهنگی، متناسب با ایام محرم بر روی بیلبوردها و توزیع تخته پرچم های بزرگ به صورت مستمر در این ایام پرداخت و گفت: فضاسازی و اکران طرح های فرهنگی و تبلیغات محیطی و سیاه پوش کردن منطقه 21، بر اساس طرح های سازمان زیباسازی و با همکاری اداره زیباسازی منطقه صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: در همین راستا 34 تخته بنر فرهنگی پرتابلی، 42 بنر پل عابر پیاده، 22 تخته قاب بنر بزرگراهی، 600 مترمربع کتیبه، یکهزار و400 متر طول کتیبه پایه پل سواره، 5 مورد نصب طاق نصرت، 12 مورد نصب نما پرچم، یکهزار و 500 متر مربع پارچه مشکی، 387 مورد پرچم 4×1 و 3 تخته ابر پرچم در سطح منطقه اکران شد.
پوریافر ادامه داد: رسیدگی ویژه به کلیه امور پاکسازی و رفت و روب با تاکید بر نظافت معابر، باغچه ها، مخازن، پیرامون مساجد، هیات مذهبی، تکایا و جایگاه های پخش نذورات به صورت ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی صورت خواهد گرفت. همچنین نظافت و پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته با تاکید بر محیط های پیرامونی اماکن مذهبی نیز از جمله مواردی است که در این ایام به شکل ویژه ای به آنها پرداخته خواهد شد.
انتهای پیام/

نظر شما