شناسهٔ خبر: 68174423 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

شرکت ۹۰۰ طلبه در دوره آموزشی همگام با مبلغان اربعین

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه گفت: تاکنون حدود ۹۰۰ طلبه در دوره آموزشی همگام با مبلغان اربعین شرکت کرده‌اند و این تعداد تا پایان اربعین بیشتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدحسن زنگویی در گفتگو با خبرنگار مهر، دوره آموزشی همگام با مبلغان اربعین در سه بخش و به صورت غیرحضوری در سایت مهارت خانه طلاب در حال برگزاری است.

وی افزود: بخش اول این بسته آموزشی شامل آموزش‌هایی است که به صورت همراه با آزمون برگزار می‌شود و عناوین آنها شامل پرده‌خوانی حماسه عاشورا استاد سرچاهی، مهارت‌های تبلیغ در فضای مجازی استاد صالحی، جهاد تبیین و اربعین استاد راجی، حقیقت و آداب زیارت استاد رضا محمدی، دستاوردهای اربعین و انقلاب اسلامی استاد بابایی، روش سخنرانی کوتاه و تبلیغ چهره به چهره استاد کاظمی، مدیریت فرهنگی مواکب استاد جوشقانیان، مهارت‌های ارتباط موثر استاد هادی، معرفی اماکن مهم عراق استاد نجفی، فرهنگ و آداب و رسوم مردم عراق استاد کریمی، آشنایی با اماکن شهر نجف استاد دست‌لان و آشنایی با کلیدواژه‌های متناسب با اربعین استاد زارعی می‌شود.

وی گفت: بخش دیگر آموزش‌ها که بدون آزمون است و در سایت عمومی ارائه شده، آموزش عربی در سفر است که توسط استاد حیدر کسمایی تدریس شده است.حجت‌الاسلام زنگویی اظهار کرد: بخش سوم شامل فیلم‌های چهار نشست آیت‌الله اراکی، حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام هاشم الحیدری و حجت‌الاسلام میرزامحمدی در جمع مبلغان اربعین است که در سایت بارگزاری شده است.

وی مجموع ساعات این دوره که در گواهینامه پایان دوره درج می‌شود را ۴۱ جلسه آموزشی ذکر کرد و گفت: تاکنون حدود ۹۰۰ طلبه برادر و خواهر در این دوره شرکت کرده و در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و با توجه به مهلت اجرای این دوره تا پایان اربعین حسینی، تعداد شرکت کنندگان بیشتر خواهد شد.

به گفته مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه، در سال گذشته هزار و ۲۱۱ طلبه در این دوره شرکت کردند. حجت‌الاسلام زنگویی افزود: در حال حاضر طبق همکاری‌هایی که اتفاق افتاده، جمع زیادی از مبلغان حوزه علمیه قم، مبلغان جامعه الزهرا(س) و برخی مبلغان ستاد بازسازی عتبات عالیات در این دوره شرکت کرده‌اند.

وی گفت: در تهیه و تدوین بخش‌های مختلف این بسته آموزشی جامعه الزهرا(س)، بعثه مقام معظم رهبری در قم و بخش امور روحانیون ستاد مرکزی اربعین کمک کردند.

وی گفت: لینک مستقیم دوره همگام با مبلغان اربعین شامل http://karbordi.ismc.ir/course/view.php?id=۱۰۰۶۱ است.

نظر شما