شناسهٔ خبر: 67607113 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خبر بد برای هواداران لیونل مسی

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به صعود این تیم به فینال کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ و نزدیک شدن به دوران بازنشستگی‌اش واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا 2024 موفق شد با گلزنی‌های خولین آلوارس و لیونل مسی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. لیونل مسی که در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد، اولین کسی شد که به تیمش (آرژانتین) برای رسیدن به هفتمین فینال در تورنمنت‌های مختلف (پنج فینال کوپا آمه‌ریکا و دو فینال جام جهانی) کمک کرده است.

مسی پس از این بازی گفت: کاری که این گروه از بازیکنان کرده‌اند و کاری که تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌کند، دیوانه‌کننده است. بعد از این، به تمام فینال‌هایی که من در آن بازی کرده‌ام و به تمام فینال‌های که تیم‌های قدیمی آرژانتین بازی کرده، اهمیت بیشتری داده خواهد شد. ما باید از تمامی چیزهایی که به عنوان یک تیم و به عنوان تیم ملی تجربه کرده‌ایم، لذت ببریم. چیزی که ما به دست آورده‌ایم، خیلی دشوار بود و باید از آن لذت ببریم.

کاپیتان 37 ساله آلبی‌سلسته همچنین با اشاره به اینکه به پایان دوران حرفه‌ای‌اش نزدیک می‌شود، اظهار داشت: بله، من به این موضوع واقف هستم که اینها آخرین نبردهای من است، به همین خاطر از آنها تا حد ممکن لذت می‌برم. حضور مجدد در فینال آسان نیست، برای همین ما باید از لحظه لحظه آن لذت ببریم.

مسی با گلزنی در این بازی به رکورد 109 گل زده علی دایی رسید و حالا این فرصت را دارد که از مهاجم سابق تیم ملی ایران پیشی بگیرد، این در حالی است که کریستیانو رونالدو با 130 گل ملی در صدر جدول بهترین گلزنان در رده ملی قرار دارد.

257 251

نظر شما