شناسهٔ خبر: 67603873 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نحوه دریافت گذرنامه‌ زیارتی/ اعتبار ۵ ساله گذرنامه‌ها

بهناز غفاری

سخنگوی پلیس نحوه درخواست و دریافت گذرنامه‌ زیارتی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار منتظرالمهدی در این باره با تاکید بر آمادگی پلیس بر خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: گذرنامه های زیارتی تا ۵ سال اعتبار دارند و نیاز به تمدید نیست.

 وی درباره نحوه درخواست گذرنامه زیارتی، گفت: متقاضیان برای صدور گذرنامه جدید صرفا از طریق اپلیکیشن «پلیس من» به نشانی "police-man.ir " مراجعه کنند و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

منتظرالمهدی افزود: افرادی که مهلت گذرنامه‌شان به پایان رسیده برای صدور گذرنامه مجدد می‌توانند از دو طریق دفاتر پلیس +۱۰ و  اپلیکیشن"پلیس من" اقدام نمایند. 

سخنگوی فراجا این را هم گفت که گذرنامه عادی می خواهند (قرمز رنگ) صرفا برای بار اول به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور همچنین دراین باره اظهار کرد: خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و تقویت توانمندی‌ها، روزانه ۲۰ هزار جلد به ظرفیت صدور گذرنامه افزوده شده یعنی میزان صدور  گذرنامه به حدود ۶۰ هزار جلد در روز رسیده است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که می‌خواهند به تازگی گذرنامه زیارتی دریافت کنند، گفت: این افراد می‌توانند از طریق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی "پلیس من" بخش گذرنامه را انتخاب و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت که در اولین فرصت گذرنامه زیارتی با نازلترین قیمت و کمترین زمان ممکن به درب منزل آنها ارسال خواهد شد.

رادان به مردم توصیه کرد: شهروندان گرامی برای تهیه گذرنامه با مدیریت زمان درخواست های خود را به روزهای آخر موکول نکنند چرا که زمان انتظار برای دریافت گذرنامه بستگی به میزان درخواست ها و فرصت باقی مانده دارد.

انتهای پیام

نظر شما