شناسهٔ خبر: 67602481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛

اسپانیا اولین فینالیست یورو ۲۰۲۴؛لاروخا خروس‌ها را سر بُرید!

یورو ۲۰۲۴ آلمان؛ تیم ملی فوتبال اسپانیا با غلبه بر فرانسه، اولین فینالیست یورو ۲۰۲۴ لقب گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024 از ساعت 22:30 شب گذشته (سه‌شنبه) بین تیم‌های ملی اسپانیا و فرانسه در ورزشگاه آلیانتس اره‌نای شهر مونیخ برگزار شد که در پایان اسپانیا با برتری 2 بر یک مقابل فرانسه به عنوان نخستین تیم فینالیست جام هفدهم لقب گرفت.

برای اسپانیا لامین یامال (21) و دنی اولمو (25) گلزنی کردند و تک گل فرانسه نیز توسط رندال کولو موانی (9) به ثمر رسید.

بار این بازی در همان نیمه نخست بسته شد؛ جایی که ابتدا خروس‌ها پیش افتادند اما در ادامه اسپانیا با درخشش ستاره استثنایی و 16 ساله‌اش لامین یامال و در ادامه اولمو دو گل متوالی زد و کار را تمام کرد. نیمه دوم شاید تنها مقطع لاروخا در این جام بود که شاهد بازی هجومی و پرفشارش نیودیم. شاگردان دلافوئنته همچنان روی ارائه تیکی‌تاکا اصرار داشتند و بر همین اساس هم سعی در حفظ مالکیت خود بر توپ داشتند اما بر خلاف گذشته چندان هجومی ظاهر نشدند و مایل به حفظ بازی و نتیجه داشتند. فرانسه؟ می‌توان گفت عملا زور بردن نداشت. نه حملات موثری از این تیم دیدیم و نه حتی مثل جام جهانی آن بازی شناور و زیبا. خروس‌ها تداوم همان بازی بد خود در این جام را داشتند و خداحافظ یورو!

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی امشب (چهارشنبه) و از ساعت 22:30 تیم‌های ملی انگلیس و هلند در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم خواهند رفت.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما