شناسهٔ خبر: 67598741 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بحث و جنجال درباره تصمیم آنتونی تیلور

بحث و جنجال درباره داوری دیدار آلمان و اسپانیا ادامه دارد و بهعقیده آلمانی‌ها یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آلمان با قبول شکست برابر اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ از گردونه مسابقات حذف شد اما بحث و جنجال درباره تصمیم آنتونی تیلور که قضاوت این بازی را برعهده داشت و به عقیده آلمانی‌ها یک ضربه پنالتی را به سود این تیم اعلام نکرد همچنان ادامه دارد. اشتفان افنبرگ که پیش از این پیراهن تیم ملی آلمان را به تن داشت و حالا کارشناس این مسابقات است درباره این صحنه گفت: «از نظر من این صحنه خطای هند نبود و هیچ بحثی در این باره وجود ندارد.» او این اظهارنظر را در ستونش برای t-online نوشت و تأکید کرد که حرکت کوکوریا کاملاً طبیعی بوده است.

اما مارکوس مرک که سابقه طولانی در عرصه داوری برای بوندسلیگا و یوفا دارد و قضاوت فینال یورو ۲۰۰۴ را برعهده داشته است در اسپورت وان با این ستاره سابق بایرن مخالفت کرد و گفت: «بحث‌های بسیار درباره پنالتی اعلام نکردن این صحنه انجام شده است. از نظر شخصی من، این صحنه کاملاً پنالتی بود. هدف او کاملاً مشخص بود و فقط می‌خواست سد راه توپ و مانع از ورودش به دروازه شود. این درست شبیه به تکلی است که با سر خوردن همراه می‌شود. اگر پا به توپ بخورد، خطا نیست و مشکلی ندارد اما اگر به بازیکن حریف برخورد کند، باید خطا اعلام شود. وقتی به ژستی که این بازیکن گرفته است نگاه می‌کنم مشخص است که به سمت توپ تمایل دارد و خطای هند با دستان باز برای من یک پنالتی مسلم است.»

 

انتهای پیام/

نظر شما