شناسهٔ خبر: 67601413 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس از اردوی تیم‌های ملی ژیمناستیک، سنگ‌نوردی و شمشیربازی بازدید کرد.

بازدید مناف هاشمی از اردوی تیم‌های ملی ژیمناستیک، سنگ‌نوردی و شمشیربازی

بازدید مناف هاشمی از اردوی تیم‌های ملی ژیمناستیک، سنگ‌نوردی و شمشیربازی

صاحب‌خبر -

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس به همراه نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک امروز (سه شنبه ۱۹ تیر) با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی ژیمناستیک، سنگ‌نوردی و شمشیربازی اعزامی به پاریس بازدید کردند.

در این بازدید هاشمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس و سجادی در نشست صمیمی با ورزشکاران رودررو با آنان گفت‌وگو کردند.

در بازدید از اردوی ژیمناستیک هاشمی و سجادی به همراه زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون از نزدیک شاهد تمرینات تخصصی مهدی الفتی المپین ژیمناستیک کشورمان بودند.

همچنین کادر سرپرستی کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ از نزدیک شاهد تست‌های پزشکی رضا علیپور المپین سنگ‌نوردی کشورمان بودند و در ادامه با وی دیدار و گفت‌وگو کردند که در این بخش از بازدید رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و مسئولان آکادمی ملی المپیک حضور داشتند.

در ادامه هاشمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس و سجادی از اردوی تیم ملی شمشیربازی بازدید کردند و از نزدیک شاهد تمرینات فرزاد باهر، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی المپین‌های این رشته بودند که در این بازدید پیمان فخری سرمربی و علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون حضور داشتند.

بازدید مناف هاشمی از اردوی تیم‌های ملی ژیمناستیک، سنگ‌نوردی و شمشیربازی

نظر شما