شناسهٔ خبر: 67598702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا:

اگر نیاز باشد توانمندی نیرو‌های مسلح ایران بیشتر آشکار خواهد شد/ ارتباط مطلوب دانشگاه‌ها با مراکز صنعت دفاعی

رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در همه بخش‌های نیرو‌های مسلح به ویژه علم و فناوری نتایج خوبی داشته‌ایم و دستاورد آن اقتدار و خودکفایی در همه این عرصه‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شیرازی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرماندهی مرکز آماد و پشتیبانی سیرجان واقع در استان کرمان بیان کرد: در عرصه‌های علم و فناوری، تدابیری که رهبر معظم انقلاب فرمودند و تاکید کردند که ارتباط مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاهی با مراکز صنعتی از جمله نیرو‌های مسلح بیشتر باشد، موارد خوبی شاهد بودیم و نتایج را مشاهده می‌کنیم.

 رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا افزود: وضعیت نیرو‌های مسلح در نظام و کشور اسلامی روز به روز رو به رشد است و در صحنه‌های عملیاتی نیز خود را نشان می‌دهد؛ به طور مثال در عملیات وعده صادق در بعد قدرت نظامی، جمهوری اسلامی ایران خودش را نشان داد.

وی تاکید کرد: بسیاری از نخبگان کشور امروز در این عرصه‌ها به کارگیری شده اند و از استعداد، نگاه و فکرشان استفاده می‌شود که باعث افتخار است جوانان ما فرصت علمی پیدا کرده اند و کار علمی آن‌ها را می‌توان در صنایع مختلف دید.

او با اشاره به توان نظامی کشور خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید قضایا را تقسیم و به قبل عملیات و بعد از عملیات نگاه کنیم، آن وقت می‌بینیم که اقدام بزرگی انجام شد و حقیقتا توانمندی نظام اسلامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را نشان داد؛ این بخشی از توانمندی بود و اگر رهبر معظم انقلاب اراده بفرمایند و نیاز باشد، توانمندی نیرو‌های مسلح ایران بیشتر آشکار خواهد شد.

 شایان ذکر است نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، امروز با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی در مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان افتتاح شد.

در این نمایشگاه بخش عظیمی از توانمندی‌های آمادی اقیانوسی نیروی دریایی ارتش جمهور اسلامی در ناوگروه ۸۶ و همچنین جدیدترین تجهیزات دفاعی با استفاده از فناوری روز دنیا با رویکرد تولید و خودکفایی به نمایش گذاشته شده است.

نظر شما