شناسهٔ خبر: 67596893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده کل ارتش:

خودکفایی در رفع نیاز‌های اقیانوس‌نوردی

فرمانده کل ارتش گفت: بسیاری از امکانات ، با ابتکار دانشمندان جوان نخبه، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های حوزه ارتش فراهم شده ونمونه‌های بهتردر اقیانوس‌نوردی ساخته‌ شده و حتی در حد بهتر و بالاتر به خودکفایی رسیده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان استان کرمان با اشاره به نمایش برخی از این دستاورد‌ها در نمایشگاه اعلام کرد: این مجموعه، نمایشگاهی از امید، نوآوری و نشاط است که از ترکیب مقدس دانشگاه ها، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان و نیروی دریایی ارتش تشکیل شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه آنچه که نیروی دریایی برای اقیانوس پیمایی در بخش آماد و پشتیبانی نیاز دارد ؛ساخته شده و این یک موفقیت بزرگی است  و با  تعامل در بخش‌های مختلف با همکاری نخبگان نیاز‌ها برطرف شد تا ماموریت‌های اقیانوسی بهتر با قدرت بالاتر انجام شود.
سرلشکر موسوی گفت: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها و حوزه‌ها این پیشرفت‌ها را دارند و روزبه روز رشد و پیشرفت را در نیرو‌های مسلح با شکوه‌تر شاهد هستیم.
 نمایشگاه دستاورد‌های علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، همچنین با حضور سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی در مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان افتتاح شد.

 

<div id="video-display-embed-code_11302243"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4279936/11302243?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما