شناسهٔ خبر: 67598067 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گردان‌های قدس: جنایات اسرائیل ما را متحدتر می‌کند

رویا معصومی

گردان‌های قدس اعلام کرد رژیم صهیونیستی پس از ناتوانی در مقابله با رزمندگان فلسطینی، به تخریب جاده‌ها، اموال عمومی، مغازه‌ها و خانه‌های امن متوسل شد تا مردم تاوان پذیرش مقاومت را بپردازند، اما این کار مردم فلسطین را در آبادانی آنچه توسط دشمن ویران شده است، متحد می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، گردان‌های قدس، تیپ طولکرم در بیانیه‌ای روز سه‌شنبه خود اعلام کرد: نبردی را که تیپ طولکرم در اردوگاه «نور شمس» انجام می‌دهد، «سراب مرگبار» می‌نامیم که در آن دشمن نیروهای خود را برای جستجوی مواد منفجره کار گذاشته شده توسط رزمندگان ما بسیج کرده است، اما جان سالم به در نخواهد برد.

چهار رزمنده مقاومت فلسطین شب گذشته و بامداد امروز-چهارشنبه- در بمباران اردوگاه نور شمس توسط هواپیماهای اشغالگر به شهادت رسیدند.

گردان‌های القدس، گردان‌های القسام و شهدای الاقصی در طولکرم تاکید کردند که این ترور «تنها عزم آنها را برای مبارزه و پایبندی به گزینه مقاومت افزایش می‌دهد و پاسخ آنها کوبنده خواهد بود».

گردان‌های قدس با بیان اینکه خون مجاهدانش «هدر نمی‌شود» خطاب به اشغالگران گفت: «ما طعم مصیبت‌ها را به شما می‌چشانیم. آتش جهنم را در کوچه‌های اردوگاه آماده کرده‌ایم و فردا برای ناظر بودن آن نزدیک است.»

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، گردان‌های قدس همچنین اعلام کرد «رژیم صهیونیستی پس از ناتوانی در مقابله با رزمندگان قهرمان فلسطین، به تخریب جاده‌ها، اموال عمومی، مغازه‌ها و خانه‌های امن متوسل شد تا مردم تاوان پذیرش مقاومت را بپردازند، اما این کار مردم فلسطین را در آبادانی آنچه توسط این دشمن وحشی ویران شده است، متحد می‌کند».

در ادامه این بیانیه آمده است: این سطح از قهرمانی و توانمندی‌های روزافزون که قهرمانان کرانه باختری هر روز به نمایش می‌گذارند، ثمره‌ای است که بذر آن توسط رزمندگان و فرماندهان تشکل‌های شهدا کاشته شده است و آنانی که هنوز در عهد و پیمان خود هستند و مردان ما همچنان در عهد و پیمان شهید «سیف ابولبده» رهبر و سردار شهید «سعید جابر» هستند.

گردان‌های قدس اعلام کرد هرچه دشمن صهیونیستی در فساد و تباهی بیشتر پیشروی کند، جزم و استواری مردم و مقاومت فلسطین هم در ادامه مسیر تا پیروزی بیشتر می‌شود.

تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز تجاوزات همه جانبه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۵۶۰ شهید از جمله ۱۳۶ کودک و تعداد مجروحان به حدود ۵۳۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام

نظر شما