شناسهٔ خبر: 67589726 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تخریب زیرساخت‌های اردوگاه نور شمس در کرانه باختری توسط اشغالگران

مریم مینایی

در دویست و هفتاد و هفتمین روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، اشغالگران در تجاوزی جدید به شهرهای نابلس و طولکرم واقع در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان وارد درگیری شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، گردان‌های شهداء الاقصی صبح امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که رزمندگان این گردان وارد درگیری با اشغالگران صهیونیست شدند که به اردوگاه «عسکر» واقع در شرق شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده بودند.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش صهیونیست‌ها به این اردوگاه یک جوان و سه کودک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران زخمی شدند.

رسانه‌ها از قطع کامل برق در اردوگاه نور شمس در طولکرم همزمان با تهاجم نیروهای اشغالگر خبر دادند. بیش از 10 انفجار در اردوگاه نور شمس در طولکرم در کرانه باختری رخ داد، علاوه بر آن بولدوزرهای نیروهای اشغالگر زیرساخت‌های اردوگاه نور شمس در کرانه باختری را تخریب کردند.

در همین رابطه، نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به اردوگاه‌های طولکرم و نور شمس در کرانه باختری یورش برده و اقدام به تخریب زیرساخت‌ها و گشت‌زنی در آنها کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین عامدانه دارایی‌های شهروندان فلسطینی در طولکرم را تخریب کردند.

در همین راستا، حمزه حمدان، یکی از فعالان تاکید کرد نیروهای مقاومت با یک بمب در اردوگاه نور شمس در طولکرم نیروهای رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

شماری از خودروها و بولدوزرهای رژیم صهیونیستی از محور غربی به این شهر یورش بردند و هواپیماهای جاسوسی اشغالگران بر فراز آسمان این شهر در ارتفاع پایین به پرواز درآمدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی با خودروهای سنگین به سمت تمامی ورودی‌های این شهر به ویژه به سمت ایست بازرسی «جباره» در جنوب و ایست بازرسی «عناب» در شرق و نیز دروازه «نتسانی عوز» در غرب طولکرم یورش بردند.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین بیمارستان دولتی «ثابت ثابت» و بیمارستان تخصصی «الإسرا» در این شهر را محاصره کرده و تک‌تیراندازهای صهیونیست در پشت‌بام مناطق مختلف این شهر مستقر شدند.

اشغالگران در اطراف اردوگاه طولکرم مستقر شده و در ورودی‌های شمالی، شرقی و جنوبی آن اقدام به گشت‌زنی کردند.

اشغالگران همچنین مانع فعالیت اهالی رسانه درجریان پوشش رخدادها در اطراف محله شمالی این شهر شدند و خودروی یکی از شهروندان را در میدان «شویکه» توقیف و اقدام به تفتیش و بازرسی آن کردند.

نیروهای رژیم اشغالگر هم‌چنین در شبکه‌های اینترنتی شهر و اردوگاه‌های آن اختلالات قابل توجهی ایجاد کردند.

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حملاتش به نوار غزه از اکتبر گذشته عملیات‌های خود در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی را به دلیل ترسش از این جبهه پشتیبان و نگرانی‌هایش بابت آغاز انتفاضه جدیدی در این منطقه تشدید کرده است.

انتهای پیام

نظر شما