شناسهٔ خبر: 67595690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

رقابت ۱۲۵ دانشجوی کلان منطقه ۵ برای ورود به شانزدهمین المپیاد علمی کشور

زهرا عسگری

طبق اعلام معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۱۲۵ دانشجو از دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۵ کشور برای ورود به شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، در شیراز رقابت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

افشین امینی امروز، ۱۹ تیرماه با اعلام این خبر گفت: آزمون گروهی و داوری «حیطه کارافرینی» شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، چهارشنبه، ۲۰ تیر سال جاری، از ساعت ۹ تا ۱۹ در مرکز جامع آزمون‌های شیراز واقع در شهر صدرا برگزار می‌شود.

وی افزود: این دانشجویان در قالب  ۲۲ تیم ۳ تا ۷ نفره از دانشجویان علوم پزشکی کلان منطقه آموزشی ۵ کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا دو تیم از تیم‌های حاضر به صورت مستقیم جواز شرکت در مرحله نهایی برای کسب مدال را به‌دست آورند و دو تیم نیز برای شانس مجدد در مرداد سال ۱۴۰۳، دوباره در رقابتی شرکت می‌کنند تا تکلیف تمامی تیم‌های نهایی حاضر در المپیاد مشخص شود. 

امینی در خصوص چگونگی برگزاری این آزمون بیان کرد: دانشجویان از ساعت ۹ صبح در آزمون الکترونیکی ۹۰ دقیقه ای به صورت گروهی شرکت خواهند کرد و پس از آزمون گروهی، از ساعت ۱۱، هر یک از تیم‌ها پروژه گروهی که قبلا در وبگاه سنجش پزشکی بارگذاری شده را در حضور ۱۰ داور انتخابی از دانشگاه‌های کلان منطقه ۵ ارائه می‌دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شانزدهمین المپیاد علمی کشور در حیطه‌های همگرایی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، استدلال بالینی، آموزش پزشکی و حیطه هنر در سلامت، در شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما