شناسهٔ خبر: 67587411 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

برای سری سامسونگ S۲۳ چه شارژری بخریم؟

صاحب‌خبر -

پیشنهادی که برای شما داریم این است که پس ‌از بررسی قیمت گوشی سامسونگ s23 ultra، شارژری که برای آن مناسب است را نیز بیابید. نکته اصلی اینجاست که چرا باید یک شارژر برای موبایل سامسونگ اس 23 بخریم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است.

باید گفت که گلکسی s23 سامسونگ و دیگر پرچم‌داران که در سال‌های گذشته وارد بازار شده‌اند، در جعبه خود از آداپتور بهره نمی‌برند. این یعنی هیچ‌گونه شارژری در کنار این موبایل نمی‌بینید. به همین دلیل باید یک آداپتور جداگانه برای آن بخرید. البته باید گفت که سیم شارژر در جعبه وجود دارد. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب، نکات مهمی که در مورد خرید آداپتور این دستگاه وجود دارند را با هم مطالعه کنیم.

بهترین برندها برای خرید شارژر مناسب s23

در اولین قدم از بررسی قیمت گوشی سامسونگ s23 ultra و نیاز آداپتور آن، باید بهترین برندهایی که برای این شارژر وجود دارند را بلد باشید. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، این موبایل در جعبه خود فاقد آداپتور بوده و تنها دارای کابل شارژ است.

شما می‌توانید از برند سامسونگ و هم برندهای معتبر دیگر مانند انرجایزر و انکر این آداپتور را تهیه کنید، اما شرکت این پیشنهاد را کرده که بهتر است از آداپتور تولید شده توسط سامسونگ بهره ببرید. این‌گونه بیشترین سازگاری با باتری پرچم‌دار شما به‌وجود خواهد آمد.

مشخصات شارژر مناسب s23 سامسونگ

اگر می‌خواهید پس ‌از پرداخت قیمت گوشی سامسونگ s23 ultra یک آداپتور کاربردی و قدرتمند برای آن بخرید، بهتر است بدانید که چه شارژری با چه مشخصاتی برای این کار مناسب است. شما باید بسته به مدل دستگاه خود، یک شارژر را انتخاب کنید.

هر شارژر با یک توانی ارائه می‌شود که آن براساس توان دریافت شارژ توسط باتری خواهد بود. به‌طور مثال، در مدل‌های s23 ultra توان شارژ معادل 45 وات بوده و به همین دلیل باید یک شارژر 45 وات بخرید. در مدل پایه اس 23، توان باتری برای دریافت شارژ 25 وات بوده و باید در همین راستا برای خرید آداپتور اقدام کرد.

انواع شارژرهای قابل‌استفاده در موبایل s23

شاید این سوال نیز برای شما پیش ‌آمده باشد که هنگام پرداخت قیمت گوشی سامسونگ s23 ultra باید کدام شارژر را برای آن بخریم؟ در پاسخ باید بگوییم که شارژرهای متفاوتی برای این دستگاه وجود دارند که عملکرد هرکدام با یکدیگر فرق دارد. مدل‌های مختلف این شارژر را در این بخش بررسی می‌کنیم.

شارژر سیمی به همراه آداپتور برای s23

یکی از انواع شارژرهایی که پس‌از پرداخت قیمت گوشی سامسونگ s23 ultra قابلیت خرید آن را دارید، مدل سیمی این محصول است. این آداپتور به‌صورت سیمی بوده و با استفاده از کابلی که 2 سر آن تایپ سی است، به موبایل متصل می‌شود.

باید گفت که شارژرهای سیمی بیشترین توان در انتقال انرژی را دارند و به‌سرعت موبایل را شارژ می‌کنند. البته باید گفت که این سرعت به مدل شارژر و توان شارژ باتری نیز بستگی دارد، اما در کل همه موبایل‌ها باید از این محصول بهره ببرند.

شارژر وایرلس مخصوص گلکسی s23

مدل دیگری که از شارژرهای مخصوص گلکسی‌اس 23 وجود دارد و می‌توانید آن را بخرید، شارژرهای وایرلس هستند. آداپتوری مخصوص در این دستگاه وجود دارند که انرژی را از برق شهری گرفته و سپس با کمک انتقال‌دهنده‌های مغناطیسی موبایل را شارژ می‌کند.

برای استفاده از این شارژرها موبایل شما باید از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. در غیر این صورت نمی‌توانید از این محصول استفاده کنید. نهایت سرعتی که محصولات سری s23 شارژ وایرلس دارند، 15 وات است. این یعنی بیشتر از یک ساعت طول می‌کشد که موبایل شما به‌طور کامل پر شود.

آیا خرید شارژر بیش از توان مورد نیاز به باتری s23 آسیب می‌زند؟

سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که آیا خرید آداپتوری با توان بیش از حد مورد نیاز، باعث آسیب به باتری می‌شود یا خیر؟ به‌طور کلی پیشنهاد می‌شود که پس‌از پرداخت قیمت گوشی سامسونگ s23 ultra یک آداپتور متناسب با نیاز آن را نیز تهیه کنید.

اما اگر در خانه دوست یا آشنا هستید و آداپتور آن‌ها توان بیشتری دارد، نیازی نیست نگران باشید، این موضوع مشکلی برای شما به‌وجود نمی‌آورد. آداپتورهای جدید بسته به نیاز باتری، توان شارژ را تنظیم می‌کنند و این موضوع از وارد شدن آسیب به باتری موبایل جلوگیری خواهد کرد.

معایب استفاده از شارژر ضعیف برای موبایل s23

شاید در این فکر باشید که به‌جای خرید یک شارژر نو و پرتوان برای این موبایل، آداپتور قدیمی خود را برای آن به‌کار بگیرید. معمولا آداپتورهای قدیمی که برای موبایل قبلی خود استفاده کرده‌اید، توان کمتری برای شارژ دارند.

با اتصال این آداپتور به موبایل خود، به باتری آن فشار خواهید آورد. زمانی که باتری توان مناسب را برای شارژ خود دریافت نکند، ممکن است پس‌از مدتی عمر مفید خود را ازدست‌داده و حتی سریع‌تر شارژ خالی کند. پس به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.

شارژ معکوس در موبایل s23 چگونه کار می‌کند؟

سوالی که در رابطه‌با ارزش قیمت گوشی سامسونگ s23 ultra وجود داشته و باید بررسی شود، امکان شارژ معکوس در باتری این موبایل است. جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ از قابلیت شارژ معکوس پشتیبانی می‌کنند.

این قابلیت به‌صورتی است که مگنت‌های خاص در پشت باتری وجود دارد و با قرار دادن آن‌ها روی باتری محصول دیگر، شارژ از دستگاه به موبایل دیگر انتقال پیدا می‌کند. قدرت آن 4.5 وات بوده و سرعت بسیار کمی دارد، اما برای یک شارژ موقت به‌خوبی کار می‌کند.

خرید گوشی سامسونگ s23 و آداپتور آن از دیجی‌کالا

اگر شما هم می‌خواهید این موبایل را با بهترین قیمت گوشی s23 ultra بخرید، پیشنهاد ما این است که به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سر بزنید. در دیجی‌کالا قیمت این موبایل و شارژر آن مناسب‌تر از دیگر مراکز بوده و قطعا بیشترین ارزش قیمت را به شما ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

پس‌ از این‌‌که نسبت به پرداخت قیمت گوشی سامسونگ s23 ultra اقدام کردید و این موبایل را برای خودتان خریدید، باید به‌دنبال تهیه یک آداپتور مناسب نیز برای آن باشید. آداپتور شارژر در مدل‌های S23 وجود ندارد و همین موضوع شما را به خرید یک نمونه جدید نیازمند می‌کند.

توجه داشته باشید که باید بسته به توان موبایل خود، یک آداپتور مناسب خریده و برند آن نیز حتما سامسونگ باشد. در غیر این صورت ممکن است پس‌از مدت زمانی شارژکردن با این آداپتور اشکالاتی برای باتری موبایل شما به‌وجود بیاورد. برای خرید شارژرهای اصلی و خود این موبایل می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و سفارش خود را با پایین‌ترین قیمت ثبت کنید.

نظر شما