شناسهٔ خبر: 67582161 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

یورو 2024| دفاع آرنولد از هری کین

آرنولد به دفاع از هری کین پرداخت و او را بهترین تمام کننده معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، پس از نمایش‌های ضعیف در یورو، از سوی رسانه‌ها و هواداران تحت فشار است اما هم‌تیمی‌هایش در روز‌های گذشته بارها از او حمایت کرده‌اند.

ترنت الکساندر آرنولد می‌گوید که کین بهترین تمام‌کننده‌ای است که او دیده و ویرجیل فن‌دایک، مدافع هلندی، امیدوار است که کین استراحت کند.

الکساندر آرنولد گفت: «هر کسی که با انگلیس روبرو می‌شود، دوست دارد هری کین را در بازی نبیند. حریفان از او می‌ترسند. شما می‌دانید که او یک تهدید است. هر وقت کین در زمین و در اطراف و داخل محوطه جریمه است، باید در حالت آماده‌باش باشید. به‌نظرم فن‌دایک هم دلش می‌خواهد کین برای بازی نیمه‌نهایی نیمکت‌نشین شود.

او می‌تواند از هر زاویه‌ای گل بزند. من همیشه می‌گویم که او بهترین تمام‌کننده‌ای است که دیده‌ام یا با او بازی کرده‌ام. او می‌تواند از هر جایی توپ را به تور دروازه برساند. او می‌تواند عقب بیاید و بازی‌سازی کند و کار با توپش هم فوق‌العاده است. کامل و بی‌نقص، کین یک بازیکن فوق‌العاده است.»

«فکر می‌کنم ما در مورد بهترین گلزن تاریخ انگلیس صحبت می‌کنیم و این عنوان به اندازه هر چیزی که می‌توان در مورد او گفت ارزشمند است. او گل می‌زند، او یک مهاجم است، او دو گل در تورنمنت زده و به ما کمک کرده تا بازی‌ها را ببریم و همچنین به عنوان کاپیتان و رهبر ما، او کسی است که به خوبی تیم را رهبری می‌کند.»

 

نظر شما