شناسهٔ خبر: 67582159 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

واکنش احساسی کیمیش به حذف آلمان؛ این تورنمنت را فراموش نمی کنم!

کیمیش پست احساسی درباره حذف آلمان از یورو 2024 منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ کیمیش یک گالری عکس با صحنه‌هایی از بازی‌ها و عکس‌هایی که ناراحتی پس از سوت پایان بازی با اسپانیا را نشان می‌داد منتشر کرده است.

او با انتشار این عکس‌ها نوشت: «این تورنمنت در طول دوران فوتبالم برای همیشه فراموش‌نشدنی خواهد بود! بسیار تلخ است که در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شدیم. همه ما دوست داشتیم در پایان، یک لحظه منحصر به فرد را برای خودمان و کشورمان رقم بزنیم. ما همه تلاش خود را انجام دادیم و از تمام توان‌مان استفاده کردیم. اما کافی نبود. با این وجود، همه ما این تورنمنت شگفت‌انگیز، این جو فوق‌العاده در همه شهرها و ورزشگاه‌ها را در یاد خواهیم داشت.»

2051983

کیمیش همچنین بر روحیه تیمی مانشافت تاکید کرد: «و مهم‌تر از همه، تیمی با روحیه‌ای شگفت‌انگیز، یک حس همبستگی شگفت‌انگیز. ما می‌خواستیم با هم تلاش کنیم و رویای خود را با هم محقق کنیم. از تیم تشکر می‌کنم، از یولیان (ناگلزمان) و کادر فنی تشکر می‌کنم، از همه کسانی که کنار ما بودند و از این حمایت شگفت‌انگیز در سراسر آلمان قدردانی می‌کنم. این زمانی که با شما سپری کردیم منحصر به فرد بود.»

کیمیش سپس به تونی کروس اشاره کرد که شکست مقابل اسپانیا آخرین بازی دوران فوتبالش بود: «عزیزم، تونی، افتخار بود که در زمین با تو باشم. احترام زیادی برای دوران ورزشی تو قائلم و احترام بیشتری برای تو به عنوان یک انسان قائل هستم. ممنونم برای همه چیز!»

 

نظر شما