شناسهٔ خبر: 67575437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

افتتاح باشگاه ادبیات پایداری کودک و نوجوان اقدامی مثبت برای این قشر است

سردار «ظفری» با بیان اینکه رونمایی از باشگاه ادبیات پایداری کودک و نوجوان برای این قشر می‌تواند ثمربخش باشد، گفت: باید در این باشگاه مجموعه‌ای از پرونده‌های نویسندگان نوجوانی را داشته باشیم که در زمینه‌های مختلف تحقیقاتی، مطالعاتی، پژوهشی، ادبیات و… فعالیت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، برنامه رونمایی از کتاب «مهمانی آقا معلم» و افتتاح باشگاه ادبیات پایداری کودک و نوجوان استان همدان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این برنامه ضمن قدردانی از این برنامه‌ها که در زمینه ادبیات کودک و نوجوان است، اظهار داشت: این اقدامات از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی است که باید قدر این نعمت را دانست.

وی افزود: تاکید بر نوجوانان و ارزش نوجوان در جامعه همواره مورد توجه است و رونمایی از این باشگاه برای نوجوانان می‌تواند ثمربخش باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه امیدواریم با حضور این نوجوانان و  کشف استعدادهای آنها در این باشگاه مورد استفاده قرارگیرند، گفت: باید در این باشگاه مجموعه‌ای از پرونده‌های نویسندگان نوجوانی را داشته باشیم که در زمینه‌های مختلف تحقیقاتی، مطالعاتی، پژوهشی، ادبیات و… فعالیت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تواضع یکی از ویژگی‌های فرهنگ دفاع مقدس است، اشاره به سربند نوجوانانی که به یک شکل در جلسه حاضر شده‌ بودند کرد و افزود: این اقدامات سعادتی است که نصیب هر کس نمی‌شود.

ظفری در بخشی دیگر از سخنانش به اقدامات شهید «بهمنی» در شهر المهدی سرپل ذهاب در زمان‌جنگ اشاره کرد و گفت: ایشان در دوران جنگ نیز کلاس ادبیات برگزار می‌کردند و به رسالت معلمی خود ادامه می‌داد. اینکه در دوران دفاع مقدس چه محاسباتی در جنگ داشتند و چقدر عقلانیت در جنگ حاکم بود همگی باید شناخته شوند.

انتهای پیام/

نظر شما