شناسهٔ خبر: 67573874 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

گوشی مورد انتظار ردمی K70 اولترا از صفحه‌نمایش پروضوح ساخت T... -

اقتصاد ایران: طبق گزارشی جدید، گوشی ردمی K70 اولتر از نمایشگر جدید ساخت TCL با وضوح بالا بهره خواهد برد.

صاحب‌خبر -

ردمی به‌زودی از جدیدترین پرچمدار خود با نام ردمی K70 اولترا با تمرکز بر عملکرد سطح‌بالا رونمایی خواهد کرد. اکنون وانگ تنگ توماس، معاون واحد بازاریابی شیائومی چین و مدیرعامل برند ردمی مشخصات نمایشگر این گوشی را رسماً تأیید کرد.

وانگ با انتشار پستی در ویبو، به‌حضور در مراسم رونمایی از پنل C8 Plus در شهر ووهان اشاره کرده که پنل حاصل همکاری مشترک بین شیائومی و TCL Huaxing است.

وانگ روی دو پیشرفت کلیدی پنل جدید تأکید می‌کند: طول‌ عمر پیکسل‌ها با جهش چشمگیر بیش‌ از ۱۰۰ درصد افزایش یافته و بازده نوردهی این پنل به بالاترین سطح در صنعت رسیده است.

ردمی K70 اولترا اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از نمایشگر جدید C8 Plus بهره خواهد برد. این نمایشگر پروضوح، تخت است و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود برای تجربه‌ای بهتر در بازی، این نمایشگر که وضوح چشمگیر 1.5K را ارائه می‌دهد از تراشه‌ی PixelWorks X7 نیز بهره ببرد. علاوه‌براین دستگاه مذکور به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.

مقالات مرتبط:
  • ردمی K70 اولترا احتمالاً طی هفته‌های آتی با سخت‌افزار قدرتمند از راه می‌رسد
  • گوشی ردمی K70 اولترا وارد گیک‌بنچ شد و حالا در آستانه رونمایی است

طبق پیش‌بینی‌ها، ردمی K70 اولترا از تراشه‌ی قدرتمند دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس استفاده خواهد کرد و در چند نسخه با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت UFS 4.0 و رم ۱۲ گیگابایت LPDDR5x، مدل ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت، مدل ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۶ گیگابایت و مدل یک ترابایت با رم ۱۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. گفته می‌شود باتری این گوشی ۵٬۵۰۰ میلی‌ آمپرساعتی خواهد بود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی شیائومی مدل ردمی K70 اولترا از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه‌گانه در پشتی بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار این دستگاه می‌توان به فریم فلزی، سیستم خنک‌کننده‌ی کارآمد محفظه‌ی بخار و گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار اشاره کرد. البته قیمت گوشی مذکور هنوز تأیید نشده است.

نظر شما