شناسهٔ خبر: 67573855 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جزئیاتی از طراحی و کیفیت ساخت گوشی‌های قدرتمند ردمی K80 و K8... -

اقتصاد ایران: افشاگری خوش‌سابقه جزئیات طراحی و کیفیت ساخت سری گوشی‌های ردمی K80 را فاش کرد.

صاحب‌خبر -

انتظار می‌رود که شیائومی بعد از معرفی ردمی K70 اولترا به عنوان آخرین عضو از سری ردمی K70 در ماه جولای (تیر و مرداد)، سری گوشی‌های ردمی K80 را در ماه نوامبر (آبان و آذر) در چین رونمایی کند. اکنون افشاگری خوش‌سابقه با انتشار پستی در ویبو، جزئیات طراحی و کیفیت ساخت گوشی‌های ردمی K80 و K80 پرو را فاش کرد.

شیائومی احتمالاً با استفاده از مواد براق و شیشه‌ی کامپوزیت جدید و جابه‌جایی ماژول دوربین به گوشه‌ی سمت چپ بالای پنل پشتی، طراحی سری گوشی‌های ردمی K80 را بهبود خواهد داد. شیائومی همچنین در حال امکان‌سنجی برای اضافه‌کردن مدل سرامیکی در سری گوشی‌های مذکور است.

طبق پست منتشر‌شده در ویبو، ردمی K80 پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بهره خواهد برد. این افشاگر پیش‌تر ادعا کرده بود سری ردمی K80 همانند سری ردمی K70 در نسخه‌ی Champion Edition نیز عرضه خواهند شد.

مقاله‌های مرتبط
  • گوشی ردمی K80 پرو پنل پشتی شیشه‌ای و شارژ بسیار سریع خواهد داشت
  • ردمی K80 پرو احتمالاً سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین باکیفیت خواهد داشت

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی شیائومی مدل ردمی K80 پرو از نمایشگری تخت با وضوح 2K و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر بهره خواهد برد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی را یک دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری همراهی و انرژی گوشی را باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی تأمین خواهد کرد.

نسخه‌ی معمولی ردمی K80 احتمالاً با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی در ارتباط با عرضه‌ی گوشی ردمی K80e و همچنین قیمت گوشی پرچمدار بعدی ردمی وجود ندارد.

نظر شما