شناسهٔ خبر: 67573696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آغاز طرح پویش اطعام و احسان حسینی/ اضافه شدن ۲۰۰ آشپزخانه تا پایان صفر به این طرح

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: طرح پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری این نهاد و مراکز نیکوکاری و هیئت‌های مذهبی از ابتدای محرم آغاز شده است و تا پایان صفر ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، جمال شیبه ظهر امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در آئین راه‌اندازی نخستین آشپزخانه در قالب طرح اطعام و احسان حسینی در اهواز اظهار کرد: طرح پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری و هیئت‌های مذهبی از ابتدای محرم آغاز شده است و تا پایان صفر ادامه دارد، نخستین آشپزخانه این طرح در مرکز نیکوکاری کوی علوی اهواز راه‌اندازی شده است و در طول ماه محرم و صفر ۲۰۰ آشپزخانه دیگر در شهرستان‌های مختلف استان با مشارکت مراکز نیکوکاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی و هدف گذاری انجام شده، تعداد آشپزخانه‌های فعال و طبخ غذا نسب به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: آشپزخانه‌های اطعام حسینی با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مردم خیر در استان اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان می‌کنند.

شیبه اضافه کرد: علاوه بر فعالیت آشپزخانه‌های اطعام حسینی در طول ماه محرم، حسینیه‌ها و مساجد نیز غذای گرم طبخ و میان عزاداران و نیازمندان توزیع می‌کنند.

نظر شما