شناسهٔ خبر: 67562883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

راه‌اندازی ۱۶ آشپزخانه اطعام حسینی در استان اردبیل

ابراهیم‌ عزیززاده

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با ماه محرم و در قالب پویش «احسان و اطعام حسینی»، ۱۶ آشپزخانه حسینی در اردبیل راه‌اندازی شد تا در این ایام معنوی با طبخ غذای گرم به صورت روزانه، این بسته‌های غذایی در اختیار مددجویان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسین‌نژاد امروز، ۱۷ تیر در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی که در محل مرکز نیکوکاری شهدای شیران اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در قالب این پویش، شاهد افتتاح ۱۶ آشپزخانه در اردبیل و همزمان با سایر ادارات کمیته امداد با همراهی مراکز نیکوکاری هستیم تا زمینه تهیه و توزیع غذای گرم برای نیازمندان فراهم آید.

حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: سال گذشته ۱۳۲ هزار پرس غذای گرم و ۳۸۰۰ بسته معیشتی در قالب پویش احسان و اطعام حسینی در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال نیز با همکاری ۱۵۸ مرکزنیکوکاری تلاش داریم در طول ماه‌های محرم و صفر بخشی از مشکلات اساسی نیازمندان جامعه را برطرف کنیم.

وی از عزاداران حسینی خواست تا در تهیه غذا و توزیع بسته‌های معیشتی برای رفع نیازمندی فقرا و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، نذورات و احسانات خود را از طرق مختلف به کمیته امداد استان اردبیل تحویل دهند.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، بیان کرد: مردم نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما