شناسهٔ خبر: 67561016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح ۲۰۰ آشپزخانه جهت طبخ و توزیع غذای گرم برای نیازمندان در هرمزگان

محمدعظیم آتش‌پنجه

پویش اطعام و احسان حسینی(ع) با افتتاح ۲۰۰ آشپزخانه جهت طبخ و توزیع غذای گرم برای نیازمندان با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان و با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان در محل مسجد امام موسی بن جعفر(ع) بندرعباس آغاز شد.

صاحب‌خبر -

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز یکشنبه ۱۷تیر، در آیین افتتاح نمادین این آشپزخانه‌ها در محله شیر دوم شهر بندرعباس گفت: یک کار بسیار خوب و ارزشمندی که کمیته امداد همزمان با نخستین روز ماه محرم آغاز کرده و آن هم ایجاد و فعال کردن مراکز پخت و توزیع غذای گرم بین مردم نیازمند، در ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که با اطلاع رسانی عمومی می‌توان زمینه مشارکت بالای خیران را در این پویش خداپسندانه فراهم آورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده، با بیان اینکه از ۲۰۰ آشپزخانه فعال در پویش اطعام و احسان حسینی در استان، تعداد ۵۰ آشپزخانه طبخ غذای گرم در شهر بندرعباس فعال خواهد بود، افزود: فعالیت تمامی این مراکز و آشپزخانه‌ها با اهدای نذورات مردمی و مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران و مردم استان هرمزگان انجام خواهد شد.

وی با قدردانی از مشارکت مردم در این امر خیرخواهانه، اظهار کرد: از همه مردم سخاوتمند و متدین دعوت می‌کنیم در این پویش خداپسندانه مشارکت کنند و نذورات و خیرات خودشان را به این گونه مراکز فعال تحویل دهند که به صورت مستمر به طبخ و توزیع غذای گرم و اهدا بسته‌های معیشتی می‌پردازند و در طول سال خدمات خوبی به نیازمندان و محرومان استان ارائه می‌کنند.

پیش‌بینی پخت و توزیع یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان نیز در حاشیه آیین افتتاح آشپزخانه‌های اطعام و احسان حسینی در استان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) گفت: در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» هرمزگان، همزمان با سراسر کشور و با آغاز ماه محرم، بیش از ۲۰۰ آشپزخانه با همکاری و مشارکت فعال مراکز نیکوکاری و خیرین نیک اندیش اقدام به طبخ غذا گرم و توزیع بین نیازمندان می‌کنند.

حمید باسره پیش‌بینی کرد: در این پویش مردمی که تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزون‌بر یک میلیون پرس غذای گرم پخت و توزیع کنند و همچنین تعداد ۱۵ هزار بسته معیشتی نیز در قالب پویش احسان حسینی توسط مراکز نیکوکاری استان به نیازمندان اهدا شود.

وی ادامه داد: مردم نوع دوست و خیران نیک اندیش به منظور مشارکت در پویش «اطعام و احسان حسینی» و کمک به طبخ و توزیع غذای گرم و یا تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا واریز نقدی نذورات خود به شماره کارت مجازی (۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸) کمک‌های خود را به پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآورشد: همچنین تمامی مراکز نیکوکاری فعال محلات و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی مردم و خیران به منظور مشارکت در این پویش خیرخواهانه هستند.

انتهی پیام

نظر شما