شناسهٔ خبر: 67569704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معابر روستایی استان زنجان آسفالت‌ریزی می‌شود

الناز آخوندی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه آسفالت معابر روستایی یکی از مهمترین اولویت‌های بنیاد مسکن برای توسعه کالبدی روستاهاست، گفت: امسال آسفالت‌ریزی در معابر ۱۵۰ روستای استان از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

رضا خواجه‌ای امروز (دوشنبه، ۱۸ تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه‌های آسفالت‌ریزی معابر روستایی استان با مساحتی بالغ بر ۶۰۰ هزار و ۵۰۷ مترمربع  از سوی این نهاد و مشارکت دهیاری‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در طول یک سال گذشته ۱۶۷ پروژه آسفالت معابر روستایی با اعتبار ۶۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای در استان اجرا شده است.

او یکی از اقدامات مهم بنیاد مسکن استان با مشارکت و همکاری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها را اجرای طرح هادی و نهضت آسفالت معابر روستایی دانست و گفت: محوطه‌سازی، جدول‌کشی، آسفالت معابر روستایی، ایجاد پارک و بوستان از جمله اقدامات در اجرای طرح هادی در روستاهاست.

خواجه‌ای با بیان اینکه توسعه مناطق روستایی با ایجاد زیرساخت‌های لازم و زمینه‌های مناسب، از اهداف اصلی بنیاد مسکن است، افزود: خدمات بنیاد مسکن در روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت روستایی‌ها به شهرها، تثبیت جمعیت در روستاها و ساماندهی و رفع مشکل این قشر شده است.

انتهای پیام

نظر شما