شناسهٔ خبر: 67569661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

به مناسبت بزرگداشت مهدی آذریزدی و روز ادبیات کودک و نوجوان؛

نشست‌های تخصصی «قصه‌های شیرین» در فارس برگزار می شود

سلسله نشست‌های «قصه های شیرین» شامل سه کارگاه تخصصی آنلاین با موضوع ادبیات کودک و نوجوان در استان فارس اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، به مناسبت بزرگداشت مهدی آذریزدی و روز ادبیات کودک و نوجوان، نشست های تخصصی «قصه های شیرین» در استان فارس برگزار می شود.

این برنامه، شامل سه کارگاه تخصصی با حضور مدرسان و فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان است که به همت اداره کل کتابخانه های عمومیاستان  فارس با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

اولین نشست تخصصی این برنامه با موضوع «گفت‌وگوی مؤثر با کودکان و نوجوانان» ویژه والدین، اولیای تربیتی، کتابداران و مربیان است که با حضور و سخنرانی سعید حسام پور، عضو هیأت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا می شود. این نشست روز دوشنبه ۱۸ تیر ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شیراز برگزار می شود و پخش زنده این برنامه از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars خواهد بود.

کارگاه آموزشی «خوانش متون برای اعضای نونگاه و نوجوان و دانش آموزان» با اجرای اعظم رنجبر جهرمی، نویسنده و فعال ادبیات کودک و نوجوان، دومین کارگاه از برنامه «قصه های شیرین» است که روز دوشنبه ۱۸ تیر ساعت ۱۲ به صورت مجازی تشکیل می شود.

همچنین سومین کارگاه این برنامه نیز با موضوع «شناخت ظرفیت‌های متون کهن برای کودکان و نوجوانان» ویژه نویسندگان، کتابداران و مربیان، با حضور محمد پاک نهاد، فعال حوزه ادبیات کودک و نوجوان و استاد دانشگاه روز سه شنبه ۱۹ تیر ساعت ۹ صبح به صورت برخط برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند کارگاه های دوم و سوم را از طریق پیوند Fars.kpf.ir/neshast_adabi مشاهده کنند.

نشست‌های تخصصی «قصه‌های شیرین» در فارس برگزار می شود

نظر شما