شناسهٔ خبر: 67569525 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

هشدار سطح نارنجی مدیریت بحران نسبت به وقوع گرد و غبار شدید برای برخی استان‌های کشور

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار در نوار غربی کشور استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام و خوزستان، گفت: هشدار سطح نارنجی گرد و غبار در جنوب استان تهران، قم، مرکزی و اصفهان شدت بیشتری دارد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - حسن ظفری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه در نوار غربی کشور استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام، خوزستان هشدار صادر شده است، گفت: هشدار سطح نارنجی گرد و غبار در جنوب استان تهران، قم، مرکزی و اصفهان شدت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی آماده‌باش هستند، گفت: همچنین در شرق کشور استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، بخش‌های شرقی کرمان گرد و غبار را داریم.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تیم‌های اورژانس در محل‌های پرتردد مستقر هستند و ملزم شدن مردم را توجیه کنند و هم نسبت به توزیع ماسک اقدامات لازم را داشته باشند، به دستگاه‌ها و استان‌ها آماده‌باش را اعلام کردیم.

ظفری ادامه داد: به استاندار برخی از استان‌ها اختیار داده شده است که نسبت به تعطیلی ادارات، مدارس، ورزشگاه‌ها اقدام کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در پایان گفت: توصیه‌مان به مردم این است که از تردد غیرضروری در فضای باز یا فعالیت‌های ورزشی اجتناب کنند.

<div id="video-display-embed-code_440364" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4782227/440364?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما