شناسهٔ خبر: 67556211 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

آغاز توزیع کارت شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

کارت‌ شرکت در آزمون‌ داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همراه راهنمای شرکت در آزمون روی پایگاه اینترنتی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598، داوطلبان شرکت در دومین نوبت آزمون سراسری ۱۴۰۳ از امروز (یکشنبه، ۱۷ تیر) تا روز چهارشنبه، (۲۰ تیرماه) فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان ملی سنجش به نشانی www.sanjesh.org کارت ورود به جلسه آزمون خود را مشاهده و پرینت آن را تهیه کنند.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی | شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که متقاضی شرکت در آزمون در ۲ گروه آزمایشی شده‌اند (یک گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی. علوم انسانی و علوم تجربی به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی) باید از هر دو کارت ورود به جلسه آزمون خود چاپ تهیه کنند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و نشانی تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند و برای شرکت در جلسه آزمون، حتما کارت چاپ‌شده شرکت در آزمون هم‌چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار همراه داشته باشند.

یادآوری مهم: با توجه به اینکه روش ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و کارپوشه داوطلبان از طریق وارد کردن کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور سپس دریافت کد تایید ارسالی توسط سامانه به شماره تلفن همراه اعلام شده در زمان ثبت‌نام است، در زمان ورود به سامانه جامع، شماره تلفن همراه اعلام شده باید زمان ایجاد حساب کاربری در دسترس باشد.

نظر شما