شناسهٔ خبر: 67547848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای پویش نذر حسینی در یزد

رئیس کل دادگستری استان یزد، از اجرای پویش نذر حسینی با شعار هر هیئت، آزادی یک زندانی برای پنجمین سال متوالی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام حسین طهماسبی با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، از اجرای پویش «نذر حسینی» با شعار هر هیئت آزادی یک زندانی برای پنجمین سال متوالی با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان یزد خبر داد.

وی، هدف از این پویش را فرهنگ‌سازی بخشش و گذشت با شعار «به عشق حسین (ع) می‌بخشم» و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اعلام کرد و گفت: این پویش از اول تا پایان ماه محرم به همت ستاد دیه استان و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و صدا و سیمای استان برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: امیدواریم که مانند سال‌های گذشته با همت هیئت‌های حسینی و اهالی حسینیه ایران زمینه آزادی مددجویانی را از زندان فراهم کنیم که به دلیل جرایم غیرعمد و محکومیت‌های مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند.

طهماسبی با اشاره به اینکه در سال گذشته با اجرای این پویش در ایام محرم، ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند، گفت: این پویش در ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا برای اولین‌بار در کشور از استان یزد آغاز شد و اکنون در این استان شاهد اجرای آن برای پنجمین سال متوالی هستیم.

نظر شما