شناسهٔ خبر: 67539059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اجرای پویش «هر هیئت آزادی، یک زندانی» در یزد

حمید رضا دهقان

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش «نذر حسینی» با شعار «هر هیئت آزادی، یک زندانی» برای پنجمین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «حسین طهماسبی» ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم، از اجرای پویش «نذر حسینی» با شعار هر هیئت آزادی یک زندانی برای پنجمین سال متوالی با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد خبر داد.

وی در ادامه گفت: این پویش با هدف فرهنگ سازی در زمینه بخشش و گذشت با شعار «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» و همین طور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد از اول محرم تا پایان ماه محرم اجرا خواهد شد.

این مسئول افزود: این پویش به همت ستاد دیه استان و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی و شهرداری یزد و همین طور با حمایت و همراهی ویژه صدا و سیما استان اجرا می‌شود.

طهماسبی با اعلام این موضوع که بسیاری از مسئولین، مداحان، ورزشکاران و هنرمندان به این پویش پیوستند، ادامه داد: امیدواریم که مانند سال‌های گذشته با همت هیئات حسینی و اهالی حسینیه ایران زمینه آزادی مددجویانی را از زندان فراهم کنیم که به دلیل جرائم غیر عمد و محکومیت‌های مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند.

وی از تبلیغات شهری با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی فرهنگی شهرداری یزد خبر داد و گفت: تیزرها و کلیپ‌های این پویش از ابتدای ماه محرم به صورت مکرر از صدا و سیما مرکز استان پخش و اطلاعات این پویش نیز به صورت زیرنویس اعلام خواهد شد.

 رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان تصریح کرد: در سال گذشته با اجرای این پویش در ایام ماه محرم تعداد ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه یزد، حجت الاسلام طهماسبی در پایان گفت: این پویش در ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در برای اولین بار در کشور از استان یزد آغاز شد و اکنون در استان یزد شاهد اجرای آن برای ‌پنجمین سال متوالی هستیم، بسیاری از استان‌های دیگر نیز این پویش را اجرا خواهند کرد. ستاد مردمی دیه استان یزد نیز همه روزه میزبان نیکوکاران و خیرینی است که می‌خواهند در این نذر حسینی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما