شناسهٔ خبر: 67546551 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

عارف غلامی پس از نیم فصل حضور در فوتبال اروپا با شرایط خوبی فصل را تمام کرد.

۲ پیشنهاد برای لژیونر استقلالی؛ تراکتور یا کره‌جنوبی؟

۲ پیشنهاد برای لژیونر استقلالی؛ تراکتور یا کره‌جنوبی؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ نیم فصل حضور در ولژ موستار فرصت خوبی برای عارف غلامی بود تا جایگاه خود را در فوتبال ایران پس بگیرد. ولژ موستار در حضور غلامی و در نیم فصل دوم فقط یک بار شکست خورد تا آنها در پایان فصل رتبه سومی لیگ بوسنی را کسب کنند و جواز صعود به لیگ کنفرانس را به نام خودشان زدند.

به گزارش ورزش سه، این موفقیت و نقشی که عارف غلامی در آن داشت سبب شد تا امیر قلعه‌نویی این مدافع را که در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم و پس از جدایی غیرمنتظره از استقلال خانه‌نشین شده بود را به دوباره به اردوی تیم ملی دعوت کند.

حالا خبر می‌رسد که عارف غلامی مذاکراتی را با اف‌سی سئول کره جنوبی و همین‌طور مدیران باشگاه تراکتور تبریز داشته، ولی هنوز جواب نهایی را پس از این مذاکرات به این دو باشگاه نداده است.

بررسی پیشنهاداتی از تبریز و سئول نشان می‌دهد که پس از نیم فصل حضور در فوتبال اروپا این مدافع بی‌میل برای بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران نیست و تغییر موقعیت خود نیست، ولی درباره بازگشت به استقلال که به احتمال فراوان اولویت اول غلامی به شمار می‌رود صحبتی به میان نیامده است.

عارف غلامی در پنجره زمستانی لیگ بیست و دوم به صورت بازیکن آزاد و با قراردادی یک و نیم ساله به ولژ موستار بوسنی پیوست و در صورتی که پیشنهادات او جدی دنبال شوند و خودش هم تمایل به این تصمیم داشته باشد، می‌تواند با پرداخت بند فسخ صدا هزار دلاری درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما