شناسهٔ خبر: 67547353 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

در صورت جذب مهدی تیکدری، به طور حتم شاهد حداقل یک جدایی در سمت راست خط دفاعی آبی ها خواهیم بود.

جدایی یک مدافع استقلال قطعی شد

جدایی یک مدافع استقلال قطعی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ در شرایطی که هنوز تکلیف تمدید قرارداد صالح حردانی با آبی ها مشخص نشده است، مدیران باشگاه به سراغ مهدی تیکدری رفته اند و این بازیکن ظهر امروز نیز با حضور در ساختمان باشگاه استقلال، مذاکرات مثبتی با آنها داشت و به نظر می رسد که باید شاهد حضور این بازیکن در جمع شاگردان نکونام باشیم.

به گزارش ورزش سه، در صورتی که تیکدری راهی استقلال شود، آبی ها با ترافیک شدیدی در سمت راست خط دفاعی خود روبرو خواهند شد. در حال حاضر، میلاد فخرالدینی و سامان تورانیان داشته های استقلال در آن پست هستند و اگر قرارداد صالح حردانی نیز تمدید شود، مدافعان راست تیم نکونام به عدد چهار می رسد.

استقلال فصل قبل با حضور سه مدافع راست در مسابقات به میدان رفت و حالا چنانچه تیکدری جذب شود، بدون شک شاهد حداقل یک جدایی در این پست خواهیم بود که در حال حاضر، احتمال اینکه قرعه به نام فخرالدینی بیفتد، بیشتر از سایر بازیکنان است.

لازم به ذکر است که مذاکرات استقلال برای تمدید قرارداد صالح حردانی همچنان ادامه دارد و جواد نکونام از مدیران باشگاه درخواست کرده که این بازیکن حتما در تیم حفظ شود چرا که نقش اصلی در برنامه های کادرفنی برای فصل بعد را ایفا می کند.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما