شناسهٔ خبر: 67547362 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: عجیب است که بعد از این همه کش و قوس بالاخره همان‌هایی در هیئت مدیره باشگاه ماندند که در فصل گذشته می‌خواستند نکونام یک لحظه هم در این تیم نماند.

خدا به داد این استقلال برسد!

خدا به داد این استقلال برسد!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛حسین فرزامی مدیر اسبق باشگاه استقلال درباره انتشار اسامی اعضای جدید هیئت مدیره که در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شد اظهار داشت با نگاهی به اسامی حاضر در این جمع می‌توانیم ببینیم که افرادی هنوز در مدیریت باشگاه استقلال هستند که فصل گذشته سایه نکونام را با تیر می‌زدند. از همین جمع ۵ نفره که اسامی شان را دیدیم سه نفرشان نامه‌ای را امضا کردند که نکونام دیگر در این تیم نماند. حالا همان‌ها مانده‌اند و می‌خواهند با نکونام کار کنند! بعد از این همه صبر کردن توقع داشتیم اعضای جدید افرادی کارآمد، با تجربه، کار کرده در فضای فوتبال یا اقتصاد باشند اما متاسفانه اینگونه نشد و این موضوع می‌تواند لطمه بزرگی به باشگاه استقلال بزند. با این نفرات خدا عاقبت باشگاه را به خیر کند. از مالکان جدید باشگاه بعید بود! آنها افراد اقتصادی و کاربلد هستند که سر و کارشان با امور اقتصادی است و باید بدانند اگر تیم نتیجه نگیرد ارزش آن در بازار سهام و بورس بورس پایین می‌آید.

در گزارش خبرورزشی آمده است:مدیر اسبق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم آنچه در فصل گذشته برای جواد نکونام رقم خورد به این سرعت از یادش نرفته باشد. او در ماه‌های ابتدایی کارش با استقلال با تک تک این افراد (سمیعی، حیدرزاده و افضلی) مشکل داشت و در ادامه و تا اواخر فصل هم این مشکلات ادامه داشتند و هر از گاهی جواد نکونام در نشست‌های خبری یا در حاشیه تمرین گله گذاری‌هایش را از عدم همراهی هیئت مدیره اعلام می‌کرد. حالا چطور شده که می‌خواهد با آنها کار کند، خدا می‌داند.

بازیکن اسبق استقلال در سال‌های دور درباره بحث یارگیری تیم نیز تاکید کرد: حالا که سرمربی استقلال هیچ انتقاد و ایرادی نسبت به یارگیری تیم نمی‌کند قطعاً او خودش در این زمینه دخل و تصرف دارد. بنابراین اینکه کدام بازیکن‌ها در تیم می‌مانند و کدام یک جدا می‌شوند یا چه بازیکنانی از بیرون به تیم اضافه می‌شوند همه را از چشم جواد نکونام می‌بینیم و توقع داریم حالا که تصمیم گرفته با همان تیم مدیریتی گذشته به غیر از یکی دو تغییر و نفراتی که خودش می‌خواهد وارد فصل جدید بشود نتایجی بگیرد که آخر فصل مثل امسال هواداران ناراحت و غمگین نباشند.

فرزامی در پایان گفت: طبق روال همیشه ما از استقلال حمایت می‌کنیم چون تیم مان را دوست داریم. نه کاری به مدیران آن داریم نه کاری به سرمربی‌اش. هر کسی در این مجموعه حضور داشته باشد باید از صبح علی‌الطلوع تا آخر شب تمام وقت و انرژی‌اش را صرف موفقیت تیم استقلال کند. تیمی که میلیون‌ها هوادار به عشق آن زندگی می‌کنند و برد و باخت‌های این تیم روی تک تک لحظات زندگی آنها تاثیر مستقیم دارد. هر کسی هم قرار است مدیرعامل شود باید بداند اگر کوتاهی در این تیم صورت بگیرد با پیشکسوتان و هواداران طرف است چون حتما از عملکردش انتقاد می کنیم.

نظر شما