شناسهٔ خبر: 67543810 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تیزر سدان خیره‌کننده کادیلاک منتشر شد/ فیلم

تیزر جدید کادیلاک سلستیک، قابلیت‌های پیشرفته و ظاهر چشم‌نواز سدان پرچمدار کادیلاک را به تصویر می‌کشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، کادیلاک تیزر تبلیغات جدیدی از سدان لوکس و چشم‌نواز Celestiq با عنوان «یک سفر سفارشی» منتشر کرد. در این تیزر ۹۰ ثانیه‌ای می‌توانیم برخی از شاخص‌ترین ویژگی‌های خودرو از جمله بازشدن درها با حسگر اثر انگشت و سقف شیشه‌ای با قابلیت تنظیم تیره‌شوندگی در چهار ناحیه را ببینیم.

سدان برقی و پرچمدار کادیلاک براساس پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز ساخته شده است و از باتری‌پک ۱۱۱ کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد که بردی در حدود ۴۸۰ کیلومتر را فراهم می‌کند. این باتری‌پک قابلیت شارژ سریع تا حداکثر ۲۰۰ کیلووات را دارد که با ۱۰ دقیقه شارژ دامنه‌ی حرکتی ۱۲۵ کیلومتری برای خودرو فراهم می‌کند.

همان‌طور که از یک خودرو لوکس انتظار می‌رود، سلستیک تمرکز ویژه‌ای روی راحتی سرنشینان دارد و این موضوع به‌وضوح در تیزر کادیلاک قابل مشاهده است. کمک‌فنرهای بادی تطبیقی و نسل چهارم سیستم کنترل سواری مغناطیسی نقش پررنگی در این خصوص ایفا می‌کنند.

داخل کابین خودرو می‌توانیم نمایشگر عظیم ۵۵ اینچی خمیده را ببینیم که در سرتاسر بالای داشبورد کشیده شده است. راننده می‌تواند برای کنترل این نمایشگر از یک کنترلر چرخشی روی کنسول استفاده کند.

سیستم صوتی AKG با ۳۸ اسپیکر تجربه‌ی شنیداری کم‌نظیری برای سرنشینان خودرو فراهم می‌کند. قیمت خودرو پرچمدار کادیللاک از ۳۴۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

۲۲۷۲۲۷

نظر شما