شناسهٔ خبر: 67543808 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

ارایه تسهیلات 40 میلیاردی برای توسعه هوشمندسازی اتوماسیون اداری در استان سمنان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات به یک شرکت دانش بنیان برای توسعه هوشمندسازی اتوماسیون اداری و دسته‌بندی هوشمند اسناد اداری در شهرداری‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به ضرورت تحول دیجتال و هوشمندسازی گفت: این موضوع زیست بوم دانش بنیان و نوآور استان سمنان را به خوبی درگیر کرده است به طوری که بسیاری از شرکت‌های فعال حوزه فاوا با هدف توسعه هوشمندسازی در عرصه‌های مختلف در حال خدمات‌رسانی هستند.
مدیرکل ارتباطات استان سمنان با بیان اینکه سازمان‌ها و ادارات می‌توانند با هوشمندسازی کارایی و بازدهی مجموعه خود را افزایش دهند بیان کرد: وزارت ارتباطات با ارائه تسهیلات از محل منابع بند الف تبصره 18 قانون بودجه به شرکت های فعال حوزه فاوا، هوشمندسازی در ادارات را فراهم کرده است.
حسن پور تصریح کرد: اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان با ارائه تسهیلات و سرمایه گذاری به مبلغ 40 میلیارد ریال جهت توسعه سامانه دسته‌بندی هوشمند اسناد به یک شرکت دانش بنیان فعال در این حوزه، اشتغال 8 متخصص را فراهم کرده است.
وی افزود: شرکت رساسیستم دیبا تا کنون 9 طرح در حوزه هوشمندسازی و اتوماسیون اداری در بسیاری از شهرداری های کشور را انجام داده است که موجب صرفه جویی در زمان و بهبود بهره‌وری کارکنان و خدمت رسانی بهتر به مردم در این سازمان ها شده است.

نظر شما