شناسهٔ خبر: 67543233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

قدردانی فرمانده سپاه استان سمنان از حضور حماسی مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان در انتخابات

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی از حضور حماسی مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) در پیامی از حضور حماسی مردم شریف و ولایت‌مدار استان سمنان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.
در این پیام آمده است:
در انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مردم شهید پرور استان سمنان همچون گذشته با حضوری پرشور و انقلابی نشان دادند که پای آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ایستاده اند و با بصیرتی بر گرفته از فرهنگ غنی عاشورا و تاسی از مکتب شهید سلیمانی، به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(حفظه ا...) لبیک گفته و حماسه ای دیگر خلق کردند .
در ادامه این پیام آمده است؛رمز پیروزی و بقای این انقلاب بر پایه ی مردم سالاری دینی بنا شده است که حضور گسترده اقشار مختلف مردم و بویژه نسل جوان که زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب هستند، پیام امید آفرینی و تبلور  ایران قوی را به جهانیان به نمایش گذاشته است. 
در بخش دیگری از این پیام آمده است ؛مردم شریف استان سمنان با اتحاد و همدلی در اين شکوه اقتدار نشان دادند که درخت تناور انقلاب اسلامی در برابر طوفان های تحریم،جنگ ترکیبی و دسیسه های بدخواهان نظام سلطه محکم و استوار پای آرمان های خود ایستاده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) ضمن تقدیر و تشکر از این حضور حماسی مردم استان سمنان و تبریک به رییس جمهور منتخب تصریح کرد:سپاه قائم آل محمد(عج)با تمام توان و ظرفیت های موجود آمادگی در جهت کمک به دولت منتخب و تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی را دارد و تا آخرین نفس پاسدار ارزش های انقلاب در دست یابی به تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

نظر شما