شناسهٔ خبر: 67540176 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کومان: می‌خواهیم هواداران ترکیه را ساکت کنیم!

رونالد کومان، سرمربی هلند، از بازیکنانش درخواست کرده فردا با حفظ مالکیت توپ مانع از شور و اشتیاق زیاد هواداران ترکیه شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رونالد کومان، سرمربی هلند، از تیمش می‌خواهد که هواداران پرخاشگر ترکیه را در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 ساکت کنند.

با حضور پرشور ترک در سراسر آلمان، تیم تحت هدایت وینچنزو مونتلا در تابستان امسال به شدت مورد حمایت قرار گرفته است.

کومان در کنفرانس خبری قبل از بازی با ترکیه گفت:"من در مقابل تیم‌های ترکیه‌ای تجربه دارم، جو ورزشگاه همیشه عالی است. ما فقط باید توپ را حفظ کنیم و آن‌ها ساکت خواهند شد."

هلند با شکست 3-0 تیم ملی رومانی در مرحله یک هشتم نهایی جواز صعود به این مرحله را کسب کرد. کومان که کاپیتان هلندی‌ها در یورو 1988 بود، ادامه داد:"در آخرین بازی از نظر فوتبالی در سطح بسیار خوبی بودیم، اگر این سطح را حفظ کنیم، می‌توانیم یک تورنمنت واقعا خوب را رقم بزنیم. هر مسابقه سخت است، همه تیم‌های بزرگ در مسابقات مختلف برای بردن به سختی تلاش کرده‌اند، انگلیس در ثانیه‌های آخر گل زد، پرتغال در ضربات پنالتی پیروز شد. ما باید برای برد بجنگیم."

کومان را توصیه به تیمش برای بازی فردا گفت:"اگر می‌خواهید یک بازی خوب داشته باشید، لازم نیست ابتدا حتما شکست خورده باشید، مثل بازی اتریش که شکست خوردیم و بعد مقابل رومانی برنده شدیم. شما باید خودتان این کار را انجام دهید، بازیکنان به نیمه نهایی نزدیک هستند، این فرصتی برای پیشرفت در این مسابقات است."

انتهای پیام/

نظر شما