شناسهٔ خبر: 67538207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تقدیر مسئولان استان مرکزی از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری

استاندار مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با صدور پیام های جداگانه ای از حضور پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تقدیر کردند.

صاحب‌خبر -

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در پیام خود آورده است: ۱۵ تیرماه بار دیگر مردم انقلابی، مومن و ولایتمدار استان مرکزی با حضور پرشکوه و دندان‌شکن خود در صحنه آزمون مهمی دیگر، در حماسه‌ جمهور نقش‌آفرین شدند و مُهر تایید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام زدند.

دیروز، استان امامین انقلاب به مردم بصیر، هوشیار و موقعیت‌شناس و لبیک حماسی آنان به مقام عظمای ولایت بر خود بالید و شکوه وفاداری به میراث گران بهای امام راحل را به نمایش گذاشت.

اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با مسئولیت‌شناسی و امانت‌داری دولت مردمی سیزدهم و حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان در کمال امنیت و سلامت به پایان رسید، ضمن گرامی‌داشت یاد شهید جمهور "آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی" و تبریک به منتخب ملت بزرگ ایران "دکتر مسعود پزشکیان"، امیدوارم با اتکا به منویات مقام معظم رهبری، مسیر خدمت رئیس جمهور شهید با همدلی و هم‌افزایی دنبال و پیشرفت و تعالی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان نیز در پیامی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به رئیس جمهور منتخب، ابراز امیدواری کرده است که رئیس جمهور منتخب با بکارگیری عناصر شایسته، لایق، مدیر، مدبر، دلسوز، وظیفه شناس، پاسدار خون شهدا، پاسدار خط امامت و ولایت بتواند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی در ادامه آورده است: بعد از انتخابات، جنگ، جنگ رقابت نیست بلکه عرصه رفاقت است برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی. همه ستادها، ارگان ها و آحاد مردم باید برای پیشرفت کشور با هم همکاری کنند و از تبلیغات سوء علیه همدیگر و جنگ روانی پرهیز کنند. همه با برادری در سایه هدایت های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و قانون اساسی و سیاست های برنامه هفتم و وحدت ملی بتوانیم مشکلات جامعه به خصوص مشکلات مردم را برطرف کنیم.

مشکلات اقتصادی مردم از همه چیز مهمتر است و باید برطرف شود. پول ملی قدرت ملی و عزت ماست که باید آن را حفظ کنیم. از کسری بودجه و تورم بیشتر در جامعه جلوگیری شود. از اساسی ترین کارها، ثبات قیمت ها، آرامش عمومی، اعتماد عمومی و تلاش همه جانبه است.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی نیز در پیام خود خطاب به مردم آورده است: حماسه حضور شما در انتخابات ۱۵ تیرماه، لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که بار دیگر دشمنانی را که چشم طمع به این مرز و بوم داشتند را شکست داد.

پیر و جوان، مرد و زن، همه با حضور پرشور و معنادار خود، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌تان را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادید.

وی در این پیام برنده اصلی انتخابات را ملت بصیر و زمان‌شناس دانسته و افزوده است: حضور آگاهانه، دشمن شکن و گسترده شما به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کرد که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، در ۴۶ سالگی خود همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است و اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است.

مسئولان یاد شده، در این پیام ها از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز تقدیر کرده اند.

انتهای پیام

نظر شما