شناسهٔ خبر: 67540796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد

کشف بیش از ۲۵ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در رودبار

محدثه مهدوی

فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۲۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق و توقیف ۱۰ دستگاه خودروی سواری و کامیون در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عیسی روشن قلب با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با احتکار و قاچاق کالا اظهار کرد: احتکار و قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس است.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان رودبار در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان موفق به توقیف ۱۰ دستگاه انواع خودروی سواری و باری از قبیل  ۴ دستگاه وانت نیسان، ۲ دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پراید وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۶، یک دستگاه سمند و یک دستگاه کامیون ولوو حامل بار قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: در بازرسی از این خودروها، ۱۵۶ هزار و ۱۷۲قلم لوازم آرایشی بهداشتی خارجی،۲۳جفت صندل خارجی، ۳۷ جفت کتانی خارجی، ۶۰جفت کفش خارجی،۲۰۰ ثوب انواع البسه خارجی،۴ تن چوب جنگلی،۴۰۰ کیلوگرم چوب درخت کاتین، ۴ هزار و ۱۸۸ قوطی نوشابه انرژی زا و ۲۴۰۰۰ قلم مواد غذایی از نوع پاستیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۱۰نفر متهم دستگیر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده، ۲۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال است.

سرهنگ روشن قلب در پایان با بیان اینکه اقدامات قاطع در راستای مقابله با قاچاق و احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما