شناسهٔ خبر: 67529046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قم: امنیت حاکم در جریان برگزاری انتخابات مثال زدنی است

قم- ایرنا- استاندار قم با اشاره به برقراری امنیت کامل در برگزاری انتخابات در این استان تصریح کرد: امنیت حاکم در جریان برگزاری انتخابات مثال زدنی است بطوری که در هیچ حوزه‌ای هیچ مسئله یا مشکلی گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد آقامیری شامگاه جمعه در گفت‌وگویی، افزود: از تمام واجدان شرایط که هنوز موفق به رای دادن نشده‌اند تقاضا دارم به شعب اخذ رای مراجعه کنند و در جشن ملی که روز برنده شدن مردم در انتخابات است، مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به چهار مولفه اصلی سلامت، امنیت رقابت و مشارکت در سخنان رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: تاکنون هیچ تخلفی از شعب اخذ رای استان قم گزارش نشده و انتخابات با رقابت سالم بین هر دو نامزد در سطح استان پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: نسبت به تمام موضوعاتی که می‌تواند انتخابات را خدشه‌دار کند مراقبت کرده‌ایم که مبادا خدشه‌ای به انتخابات وارد شود.

آقامیری تاکید کرد: فرآیند برگزاری انتخابات و حضور مردم در این صحنه امنیت‌آور است.

وی با بیان این‌که مردم پشتوانه نظام هستند، گفت: هر چه مشارکت به حداکثر برسد پشتوانه‌ای برای نظام و امنیت کشور خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری، ادامه داد: تمام امکانات و تجهیزات را برای برگزاری مشارکت حداکثری در استان به کار گرفته‌ایم و برگزاری انتخابات به‌خوبی جلو می‌رود.

۷۴۷ صندوق رای ثابت و سیار برای برگزاری این دوره از انتخابات در قم پیش‌بینی‌ شده‌ که ۷۶ صندوق نیز سیار است.

از این مجموع ۶۹۱ صندوق در شهرستان قم، قنوات، سلفچگان، خلجستان، ۲۹ صندوق در شهرستان جعفرآباد و شهر قاهان و ۲۷ صندوق نیز در شهرستان کهک و بخش فردو، مستقر می‌باشد.

در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۸۶۰ هزار قمی واجد شرایط رای دادن هستند.

نظر شما