شناسهٔ خبر: 67870359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

معرفی ۵ گزینه برای کابینه دولت چهاردهم از استان فارس

شیراز- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵ گزینه از استان فارس را برای تصدی پست‌های وزارتی به دولت چهاردهم پیشنهاد داده شده است.

صاحب‌خبر -

جعفر قادری در گفتگو با مهر، تأثیرگذاری مجمع نمایندگان بر ترکیب کابینه دولت را اثرگذار اعلام و اظهار کرد: از دولت در انتخاب وزرا انتظار می‌رود که به ملاک‌های اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب توجه ویژه شود، در غیر این صورت نمایندگان در انتخاب معرفی کابینه از سوی دولت قدری سخت گیرانه عمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان فارس ۵ گزینه را برای تصدی پست‌های وزارتی به دولت چهاردهم پیشنهاد داده است.

قادری با اشاره به اینکه مجلس با انتخاب‌های سیاسی و افراد بدون سابقه کافی همراهی نخواهد کرد، افزود: نمایندگان مجلس منتظر هستند لیست نهایی کابینه دولت چهاردهم به عنوان وزیر معرفی شود و سپس تصمیم گیری کنند.

وی افزود: باید یک تعامل مناسب بین دولت و مجلس برقرار شود و همچنین کسانی که در دولت در رأس امور قرار می‌گیرند از سیاست‌زدگی به دور باشند و کار کارشناسی را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین مطالبه مجمع نمایندگان فارس را متصل شدن خطوط ریلی فارس به دریا، سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز و اجرایی شدن کامل انتقال آب خلیج فارس به استان دانست که با جدیت تمام از سوی نمایندگان در حال مطالبه گری است.

نظر شما