شناسهٔ خبر: 67870429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان:

بیش از ۴۰۰۰ خانواده تحت پوشش از چرخه حمایت امداد خارج می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: در سال‌جاری بیش از ۴۰۰۰ خانواده تحت پوشش خودکفا و از چرخه حمایت خارج می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، جلال شیخ‌پور، امروز_ یکشنبه هفتم مرداد _ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته با توانمندسازی ۳۵۰۰ خانواده تحت پوشش خودکفا و از چرخه حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خارج شدند.

وی اضافه کرد: در سال‌جاری برنامه داریم بیش از ۴۰۰۰ خانواده تحت پوشش خودکفا و از چرخه حمایت کمیته امداد امام (ره) خارج شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: زمانی که مددجویان تحت حمایت که به هر علتی تعادل اقتصادی آنان بهم ریخته به یک تعادل اقتصادی و فکری برسند و خودکفا شوند از چرخه حمایت این نهاد خارج می‌شوند.

وی عنوان کرد: افرادی را داریم که پس از خودکفایی از چرخه حمایت خارج و حتی به عنوان کارآفرین چندین نفر را تحت پوشش قرار داده و به امداد نیز کمک می‌کنند.

شیخ‌پور بیان کرد: چنانچه کسی ظرفیت انجام کار را داشته باشد و کار نکند به این افراد خدماتی ارائه نمی‌دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در یک مقطعی افراد از کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان کمک دریافت می‌کردند، الان با مهارت‌آموزی خودکفا و به شغل و درآمدی پایدار رسیدند؛ دیگر امداد خدمات به آنان نمی‌دهد اما پیرزن و پیرمردی که توان کار ندارند همچنان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

نظر شما