شناسهٔ خبر: 67525698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

حضور مردم در انتخابات اثرگذار، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات در ایران تحکیم پشتوانه مردم از انقلاب اسلامی است گفت: حضور مردم در انتخابات اثرگذار، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی‌دری نجف‌آبادی امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: انتخابات امروز تضمین کننده امنیت کشور، و اقتدار ملی است.

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی همواره انتخابات از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار بوده، اما انتخابات پیش رو به دلیل اینکه دشمن نقشه‌های ویژه ای برای آن در نظر گرفته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه انتخابات در ایران تحکیم پشتوانه مردم از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات اثرگذار، تعیین کننده و سرنوشت‌ساز است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: حضور در پای صندوق رأی سرنوشت‌ساز است و این مهم به این معنا است که ملت ما سرنوشت خود را به دست بیگانگان نمی‌دهند و خودمان این سرنوشت را تعیین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات، عامل عزت، پیشرفت و شکوه عظمت ایران اسلامی است گفت: تصمیم گیرنده در انتخابات مردم هستند و همه باید در این عرصه‌ها با آگاهی و شناخت کافی حاضر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات به دنیا نشان می‌دهد که ملت ایران همچنان پای عهدی خود با امام راحل و شهدا ایستاده‌اند و از مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: انتخابات عامل عزت، پیشرفت و عظمت ماست و ملت ایران اسلامی سالیان سال است که در برابر استکبار ایستادگی کرده و راه حق را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه نگاه ما به بیگانگان و هیچ کشوری نیست و به ایمان، علم و ظرفیت داخلی خود باور داریم گفت: ملت ایران از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند و هرکسی رئیس جمهور شود باید با تمام وجود پای خون شهدا بایستد و این راه را ادامه دهد و از دولتمردانی شایسته و کارآمد استفاده کند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی متعلق به تمام مردم ایران است، میدان کار، فردا بعد از انتخابات بسیار وسیع است و رئیس جمهور منتخب وظیفه دارد با استفاده از نیروهای لایق و کارآمد در راستای توسعه میهن اسلامی گام بردارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت ملی اظهار کرد: کسی از نظام قهر نکند نظام برای همه است سنی، شیعه، زرتشتی و مسیحی همه با تمام وجود پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: حفظ و تقویت اتحاد ملی اولین و کلیدی‌ترین وظیفه رئیس جمهور منتخب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ایران پایگاه اهل بیت (ع) است خاطرنشان کرد: همه باید برای توسعه و آبادانی این خاک پاک تلاش کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: در آستانه ماه محرم قرار داریم، باید در مسیر راه امام حسین علیه السلام و یاران وفادارش گام برداریم و آمادگی کاملی را برای برگزاری مراسم‌های محرم کسب کنیم.

نظر شما